וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Deloitte מגיעה לבית שמש ותגייס כ-300 עובדים מהמגזר החרדי

עודכן לאחרונה: 11.2.2022 / 10:13

כיום מחזיקה הפירמה משרדים בתל אביב, ירושלים, חיפה, אילת ונצרת, עם נוכחות גם בגליל ובנגב ומעסיקה כ- 1,700 עובדות ועובדים ברחבי הארץ. ד"ר עליזה בלוך, ראש העיר בית שמש: "בית שמש נמצאת בעיצומה של מהפכה כלכלית ותפיסתית כאחד.

ראש עיריית בית שמש, ד"ר עליזה בלוך ויו"ר Deloitte ישראל, אילן בירנפלד יחד עם צוות ההנהלה הבכיר של Deloitte, חבר המועצה ממונה מסחר ותעסוקה הרב ישראל מנדסלון, מנכ"ל העירייה יוחנן מאלי, גזבר העירייה אריה ברדוגו ערכו סיור בעיר לקראת חניכת המשרד החדש של הפירמה בבית שמש. 

הפירמה צפויה לגייס בשלוש השנים הקרובות כ-300 עובדות ועובדים בבית שמש. בימים אלו החלו לראיין מועמדות ומועמדים לתפקידים מגוונים בעולמות הביקורת וראיית החשבון, יעוץ כלכלי, מיסוי, ייעוץ אסטרטגי, ייעוץ תפעולי, ניהול סיכונים וסיכוני סייבר כמו גם למגוון תפקידים בעולמות הטכנולוגיה, לרבות, פיתוח, יישום והטמעת מערכות ארגוניות ופלטפורמות טכנולוגיות.

עיריית בית שמש שותפה בתהליך הכנה של תושבי העיר לקראת קליטה בחברה יחד עם עמותת מפרי ידיה. מתוך כך פועלת מנהלת התעסוקה העירונית לטובת שיווק ותכנית הכנה של תושבי העיר לקראת השמה. המנהלת עוסקת בהרחבת הזדמנויות התעסוקה באזור, סיפוק שירותים מלווי תעסוקה, מתן השכלה והכשרות מקצועיות ויוצרת אקוסיסטם הולם ומקצועי לתעסוקה איכותית.

בית שמש. דובורת בית שמש, אתר רשמי
בית שמש/אתר רשמי, דובורת בית שמש
ראש עיריית בית שמש, עליזה בלוך 17 בספטמבר 2020. ראובן קסטרו
ראש עיריית בית שמש, עליזה בלוך 17 בספטמבר 2020/ראובן קסטרו

ד"ר עליזה בלוך, ראש העיר בית שמש: "בית שמש נמצאת בעיצומה של מהפכה כלכלית ותפיסתית כאחד. עוד ועוד חברות מהמובילות במשק מבינות את הפוטנציאל הטמון בעיר ובוחרות להקים כאן את מפעלי הדגל שלהם. המהלך של דלויט להקים כאן בעיר משרדים היא עצומה ותייצר עבור מאות מקומות עבודה איכותיים. בדיוק בשביל מהלכים מסוג זה הקמנו את מנהלת התעסוקה העירונית והפירות מתוקים במיוחד. אני מברכת את דלויט על הצטרפותה לעיר בית שמש ומתרגשת לקראת העתיד המשותף של כולנו".

אילן בירנפלד, יו"ר Deloitte ישראל: "חרטנו על דגלנו את נושא הגיוון וההכלה, ולחברה החרדית יכול וצריך להיות תפקיד משמעותי בהגשמת החזון הזה. כבר היום, 15% מעובדי ועובדות הפירמה מגיעים מאוכלוסיות מגוונות, 4 מתוך 5 ראשי החטיבות העסקיות שלנו הן נשים, ונשים מהוות 44% משכבות הניהול, ביניהן נשים מהמגזר החרדי. המחויבות שלנו היא להפוך את פני הפירמה בישראל לתמונת ראי של החברה הישראלית, ולספק תעסוקה הולמת ואיכותית בכל הארץ לאנשי מקצוע בתחומי העיסוק המגוונים שלנו. אני רואה הרבה מן המשותף בין הערכים של הפירמה לערכים המנחים את החברה החרדית בכלל, ואני מאמין כי שילוב בין-מגזרי הוא הדרך הנכונה ללכת בה".
בירנפלד הוסיף: "אין לי ספק שארגונים נוספים מזהים את הפוטנציאל הגלום בחברה החרדית ויפעלו כמונו".

חבר המועצה ממונה מסחר ותעסוקה הרב ישראל מנדסלון: "הפיתוח הכלכלי בעיר בית שמש הוא חוד החנית בפיתוחה של העיר. בית שמש היא עיר המאפשרת גם וגם, גם מסורת וגם קידמה, גם לימוד וגם טכנולוגיה. אני שמח שגם Deloitte מזהים את הפוטנציאל בעיר בית שמש ויוצרים כאן מוקד פעילות משמעותי".

  • עוד באותו נושא:
  • בית שמש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully