וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדר מיון לרפואה דחופה - נחנך היום בנוף הגליל

עודכן לאחרונה: 11.2.2022 / 9:47

שר הבריאות ניצן הורוביץ', ראש העיר נוף הגליל רונן פלוט, מנהלי בתי חולים ובכירים בקופות החולים ובמשרד הבריאות השתתפו בטקס חנוכת מוקד החירום

אחרי שנים של ציפייה, תושבי נוף הגליל לא יצטרכו יותר לנסוע מחוץ לעיר, על מנת לקבל שירות רפואי דחוף שניתן להם עד כה רק בחדרי המיון של בתי החולים.

המוקד יפעל על ידי בית החולים האיטלקי ויהיה פתוח בכל ימות השבוע מהשעה שבע בערב ועד שבע בבוקר כולל חדרי מרפאות, רטנגן, מעבדות, מכון אולטרסאונד ובעתיד גם מתוכנן מכון דיאליזה וסי.טי.

משרד הבריאות נרתם להקמת הפרויקט לאחר שראש העיר רונן פלוט שכנע כי למרות הקרבה הגיאוגרפית של עירו לבתי החולים בסביבה, שירותי הרפואה הדחופה חיוניים בתור העיר ומהווים צורך בסיסי לא רק עבור התושבים אלא גם עבור בתי החולים עצמם הסובלים מעומס תמידי.

לדברי ראש העיר, רונן פלוט: "השירות יחסוך מתושבי העיר את הטרטור והסיכון הבריאותי המיותר הכרוכים בהגעה לבתי החולים וגם יקל על העומס בהם. אני מודה למשרד הבריאות, מפעל הפיס ומשרד השיכון שסייעו במימון הפרויקט ".

נוף הגליל. דוברות נוף הגליל, אתר רשמי
נוף הגליל/אתר רשמי, דוברות נוף הגליל
מוקד חירום בנוף הגליל. דוברות נוף הגליל, אתר רשמי
מוקד חירום בנוף הגליל/אתר רשמי, דוברות נוף הגליל

שר הבריאות ניצן הורוביץ: "מתרגש לחנוך היום את המיון הקדמי החדש בנוף הגליל, אשר ינגיש את השירות והמענה הרפואי למעל 150 אלף תושבים בנוף הגליל ובאזור גם בשעות בהן קופות החולים סגורות, ויאפשר את הורדת העומסים בבתי החטלים הנצרתיים ובמרכז הרפואי העמק. מדובר בצעד חשוב להגשמת חזון צמצום הפערים בבריאות ולחיזוק הרפואה בפריפריה"

מנהלת מחלקת מבנים במפעל הפיס - עירית בן מנחם: "מפעל הפיס גאה לקחת חלק במיזם החשוב הזה ולסייע למאמץ שמובילה עיריית נוף הגליל והעומד בראשה רונן פלוט. אין לנו ספק שהקמת המוקד והפעלתו במתכונת מורחבת ייתרמו תרומה משמעותית לאיכות חייהם של תושבי הרשות והאזור כולו" .

  • עוד באותו נושא:
  • נוף הגליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully