וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חצורספייס" - הדבר הבא של הצפון

שמעון סוויסה ראש מועצת חצור הגלילית

עודכן לאחרונה: 10.2.2022 / 17:48

מיוחד לוואלה! מקומי - שמעון סוויסה ראש מועצת חצור הגלילית - "הצעירות והצעירים שלנו אינם נופלים מאחיהם בכל מקום אחר בארץ ואנו מחוייבים להעניק להם כלים שיכשירו אותם לאתגרים של העולם בעוד עשר ועשרים שנה".

החלטתי כי הגיעה העת לכנס את כל העשייה המבורכת לשולחן אחד, תוכנית אסטרטגית אחת, אשר יביאו אותנו אל מחוזות המצויינות והקניית הערכים.

השבוע הצגנו את התוכנית האסטרטגית לחינוך בחצור הגלילית שעליה אנו שוקדים כבר קרוב לשנה. באחד הסעיפים החשובים בעיני - פיתוח המצויינות וקידום החדשנות, מצוי סעיף שעשוי לשנות את פני האזור כולו: הקמת "חצורספייס", מרכז חדשנות ויזמות אזורי, אשר יהווה בית לכל מי שרוצים לעשות את צעדיהם הראשונים בתחום המדובר ביותר כיום: עולם הרעיונות והחידושים.

הצעירות והצעירים של חצור הגלילית אינם נופלים מאחיהם בכל מקום אחר בארץ ואנו מחוייבים להעניק להם כלים שיכשירו אותם לאתגרים של העולם בעוד עשר ועשרים שנה.

עד היום הצבנו את החינוך בראש סדר העדיפויות והזרמת התקציבים היתה בהתאם. לשמחתנו, גופים רבים רואים את הפוטנציאל האיכותי שטמון בילדים שלנו. עמותות וגופים שונים מלווים אותנו במשימה החשובה של טיפוח וחינוך הדור המצויין הזה. לאחר מספר שנים של עבודה במקביל, החלטתי כי הגיעה העת לכנס את כל העשייה המבורכת לשולחן אחד, תוכנית אסטרטגית אחת, אשר יביאו אותנו אל מחוזות המצויינות והקניית הערכים.

שמעון סוויסה ראש מועצת חצור הגלילית. יחצ, אתר רשמי
שמעון סוויסה ראש מועצת חצור הגלילית/אתר רשמי, יחצ

חצור הגלילית חווה בשנים הללו התעניינות מוגברת מצד משפחות רבות אשר מבקשות לעבור לחיות באחד האזורים היותר יפים בארץ. ככל שגוברת ההתעניינות ועם תנופת הבנייה שיש בישוב, אנו מרחיבים את מיגוון הפעילויות שאנו יכולים להציע ורוצים לראות כל אחת ואחד מילדי הישוב מממשים את הפוטנציאל שהחיים העניקו להם במתנה. אין ילד/ה שלא בורך ביכולת להצטיין. הוא רק צריך לגלות את הדבר שלו - ולקבל ליווי ועידוד. וכאן נכנסת לתמונה מערכת החינוך; וכאן נראה את התוצאות של התוכנית האסטרטגית.

מרכז החדשנות החדש יכלול חממה טכנולוגית שתלווה על ידי יזמים פרטיים ומי שכבר עבור כברת דרך בעולם החדשנות. החממה תכלול מרחבי אופנספייס שבהם ישהו הצעירים לאחר שעות הלימודים, חדרים ושטחי עבודה. התוכנית רקמה עור וגידים במשך תקופה ארוכה ועם ההחלטה לכנס את כל הרעיונות והיוזמות החינוכיות לתוכנית אסטרטגית אחת - העלנו את הדברים על הכתב ואנו יוצאים כעת לביצוע.

ההערכה היא שעלות כל הרעיונות בשלושת הפרקים שמרכיבים את תוכנית - פרק המצויינות, פרק הקהילתיות ופרק החדשנות - תגיע לכ-10 מיליון שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully