וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דימונה: מיזם קהילתי - מחשבים שופצו וחולקו ל50 למשפחות

עודכן לאחרונה: 9.2.2022 / 9:55

ראש העיר בני ביטון ואגף החינוך, בראשותו של דר' מקס פרץ, חילקו בשבוע שעבר מחשבים ל-50 תלמידי דימונה בשיתוף פעולה עם בתי הספר. כל זאת בהמשך לחלוקה של מאות מחשבים שחולקו בשנתיים האחרונות.

מתחשבים בדימונה - הצורך לחיבור דיגיטלי, מורגש ביתר שאת בימים אלה, ימי הקורונה והריחוק החברתי. הבידודים התכופים הופכים את הלמידה מרחוק להכרחית ומנגישה לתלמידים את הלמידה.

ל-200 אלף משפחות בישראל, אין מחשב בבית, המשמעות של עובדה זו ברורה לכולנו. לכן, בחסות נשיא המדינה, בשיתוף פעולה יוצא דופן, של המגזר העסקי, המגזר השלישי, משרדי ממשלה ורשויות מקומיות, הפרויקט "מתחשבים" הוביל יוזמה פורצת דרך, של איסוף, השמשה והפצה של 100,000 מחשבים לילדי הפריפריה הגיאוגרפית חברתית של ישראל.

דימונה. דוברות דימונה, אתר רשמי
דימונה/אתר רשמי, דוברות דימונה

במסגרת הפרויקט "מתחשבים" נאספים מחשבים ממעסיקים ומאנשים פרטיים ומתנדבים משפצים ומשמישים את המחשבים. כך ש-50 משפחות ללא מחשב בדימונה, קיבלו מחשבים הכוללים את הכונן וציוד נלווה חדש.

חלוקת המחשבים למנהלי בתי הספר התבצעה בהובלת המחלקה לביטחון קהילתי במרכז תקשורת ובעזרתם של מדריכי המוגנות. עיריית דימונה בראשותו של ראש העיר בני ביטון ואגף החינוך ממשיכים לפעול רבות כדי לגייס כמה שיותר מחשבים לתלמידי דימונה, להנגשת הלמידה מרחוק.

  • עוד באותו נושא:
  • דימונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully