וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באר שבע: מובילה בקליטת עלייה - עשרת אלפים עולים בעשור האחרון

עודכן לאחרונה: 9.2.2022 / 9:46

שרת העלייה והקליטה פנינה תמנו שטה הגיעה לביקור בבאר שבע.השרה, נפגשה עם ראש העיר באר שבע, רוביק דנילוביץ'.

בדיון אשר התקיים באולם מועצת העיר אמרה שרת הקליטה "באר שבע בירת הנגב היא עיר קולטת עלייה. אך לא מספיק רק לרצות עולים בעיר אלא חשוב וצריך לדעת איך לקלוט אותם והעיר באר שבע ללא ספק היא עיר שעוטפת עלייה, שנותנת דגש לפעילות ותוכניות סיוע לעולים החדשים ועל כך אני מברכת. בעשור האחרון מעל 10 אלף עולים כש-25% מהם ילדים ונוער - והם העתיד של המדינה והם משולבים יפה בעיר.

באר שבע. דוברות עיריית באר שבע, אתר רשמי
באר שבע/אתר רשמי, דוברות עיריית באר שבע

"למשרד העלייה והקליטה יש שותפות ארוכת שנים עם עם ראש העיר דנילוביץ' ועובדי העליה ובראשם מחלקת הקליטה, שיתוף פעולה זה יעמיק עם ישיבת העבודה המשותפת שקיימנו ראש העיר ואנוכי.
מחוז דרום בהובלת עובדי משרד העליה והקליטה ימשיך לעשות יד ביד עם עובדי העירייה לילות כימים למען שילובם של העולים החדשים.
לאחרונה הובלתי מספר החלטות ממשלה חשובות למען עליה וקליטה ואמשיך לפעול בממשלה לעידוד עלייה לנגב בכלל ולבאר שבע בפרט. בין היתר, הרחבת תקציבים לרווחה, תעסוקה, חינוך ועוד. העולים החדשים ללא ספק הם נכס גדול לישראל - כך סיכמנו גם אני וגם ראש העיר דנילוביץ'."

ראש העיר באר שבע, רוביק דנילוביץ' ציין את חשיבות הביקור של שרת הקליטה. "שמחתי לארח הבוקר את שרת העליה והקליטה פנינה תמנו-שטה, בביקורה בבאר שבע. העיר באר שבע היא סיפור הצלחה בקליטת עולים ושילובם בחברה. העיר התברכה בעשרות קהילות עולים מלמעלה מ-50 מדינות.
עיריית באר שבע, חברת כיוונים ומחלקת הקליטה ימשיכו בשיתוף פעולה עם המשרד, בקידום פרויקטים ותוכניות לחיזוק קהילות העולים בעיר. אני מבקש להודות לשרה ולצוותה על שיתוף הפעולה ועל הגדלת התמיכה של הפעילויות למען העולים השנה ובשנה הבאה, כפי שבישרה לנו הבוקר.

  • עוד באותו נושא:
  • באר שבע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully