וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מודיעין מכבים רעות: מצטרפים לטרנד food trucks

עודכן לאחרונה: 9.2.2022 / 9:27

בדומה לטרנדים הקולינריים ברחבי העולם, יזמה לראשונה העירייה מיזם להפעלת משאיות מזון (food trucks) של , שיוצבו ברחבי העיר מודיעין מכבים רעות.

לראשונה מיזם משאיות מזון ברחבי העיר

מטרת הפרויקט היא שיפור איכות החיים של התושבים על ידי חיזוק תרבות הבילוי והפנאי, ולצד זה כמובן קידום ועידוד פעילות העסקים המקומיים, אשר יזכו לחשיפה גדולה בקרב התושבים. משאיות המזון, ישתלבו על פי אופי וצרכי העיר וחזותה וייבחרו במיקומים ספציפיים בשכונות העיר, באירועים עירוניים ועוד.

בימים אלה מפרסמת העירייה באתר העירוני "קול קורא" לציבור הרחב שיוכל להגיש בקשות לקבלת היתר להפעלת משאיות מזון ברחבי העיר. בעירייה מדגישים כי ייתכנו מספר משאיות במיקום אחד במקביל או בימים שונים, הכל על פי הביקוש, הנסיבות וכמות ההצעות. בנוסף, מונה הקול הקורא שורת תנאי סף להגשת בקשה, בין היתר, שמדובר במפעיל משאית מזון במשך 12 חודשים לפחות או עסק בתחום מכירה או הכנת מזון.

מתחם משאיות אוכל. רותם לוי גלאס,
מתחם משאיות אוכל/רותם לוי גלאס

חיים ביבס, ראש העיר: "העיר לשנו גדלה בקצב מרשים ואיתה גם הצורך בחיזוק תרבות הבילוי והפנאי ברחבי העיר. לצד פתיחת שדרת מרכז העיר שמהווה מוקד משיכה לעסקים, בילוי ופנאי, חיזוק המרכזים המסחריים ומרכז עינב, נולד הרעיון היצירתי של משאיות המזון, שיוכלו להוות חוויית בילוי נהדרת לתושבים צעירים ומבוגרים כאחד, אשר יוצבו במקומות שונים בעיר בהתאם לצרכים והביקוש. מודיעין מכבים רעות הופכת יותר ויותר לעיר תוססת ומלאת עניין לציבור התושבים והאיזור, ואנחנו נמשיך לייצר פרויקטים לחיזוק העסקים והבילוי, כך שיש למה לצפות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully