וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זכרון יעקב: חבר המועצה קורא להצטרף למאבק ביוקר המחייה

עודכן לאחרונה: 8.2.2022 / 17:32

חבר מועצת זכרון יעקב, יהודה ברונר, פנה השבוע לנבחרי הציבור במושבה לפעול באופן מידי נגד גל עליות המחירים במשק.

יהודה ברונר, חבר מועצת זכרון יעקב פנה אל חברי וחברות המועצה בקריאה לאמץ שורה של צעדים מידיים שעשויים לתרום במידה רבה למלחמה בעליית המחירים במשק

בהמשך למאבק הצרכני שפשט על הרשתות החברתיות בשבוע שעבר, אשר הוביל לחרם ממשי על מוצרי צריכה על מדפי הסופר-מרקטים ברחבי הארץ פנה ברונר בקריאה לנבחרי הציבור בזכרון יעקב להירתם הלכה למעשה למאמץ: "יש לנו תפקיד חשוב בקידום המאבק הצרכני למען החברה כולה, בתמיכה מורלית ובתמיכה מעשית, לכן אני פונה אליכם היום לפעול, כל אחת ואחד לפי יכולתו, להורדת יוקר המחייה ברחבי הישוב ומחוצה לו".

ברונר מוסיף: "חשוב שנוודא שהמועצה ושלוחותיה בארגונים העירוניים, יצמצמו רכישות של מותגים יקרים כאשר יש בנמצא תחליפים הולמים, יצמצמו את השימוש בחשמל, יצמצמו את הנסיעות בכלי הרכב המשולמים על חשבון הציבור ויצמצמו רכישות לא חיוניות, הכל מבלי לפגוע בביטחון, בבטיחות ובבריאות התושבים".

יהודה ברונר. באדיבות המצולמים
יהודה ברונר/באדיבות המצולמים

"זה הזמן שבו על כולנו, כל אחת ואחד בתפקידו וביכולותיו, לפעול למען הורדת יוקר המחייה והנטל הכלכלי הכבד מעל כתפי התושבים. זה הזמן להעביר את המסר החשוב הן לחברות המסחריות והן לממשלה, שישראל הפכה יקרה מדי ועל כל הנוגעים בדבר מוטלת החובה להוזיל את החיים בארצנו, למען החברה כולה ולמען הדורות הבאים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully