וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש העיר נשר מצטרף למחאת 'הפסטה'

עודכן לאחרונה: 8.2.2022 / 13:15

העירייה רכשה 200 חבילות "מארז מחאה" המכילות מוצרי יסוד במחירים הוגנים למען משפחות נזקקות בעיר. ראש עיריית נשר רועי לוי - "הגיע הזמן שאנו, אזרחי ישראל, נבין שכוח הצריכה שלנו הוא הכוח המניע העיקרי של שינויים בשוק"

התעוררות המחאה החברתית, אשר עלתה לכותרות בעקבות גל ההתייקרות הצפוי, זכתה לשם "מרד הפסטה". ההצלחה אשר נרשמה הינה ביטולו של גל ההתיקרויות הצפוי על ידי חברת אסם וחברות נוספות אשר מהוות נתח שליטה עצום בענף המזון.

עיריית נשר והעומד בראשה, רועי לוי, החליטו לעשות מעשה ולהתייצב לצד המוחים על יוקר המחייה בישראל. נוסף על התמיכה העירייה רכשה 200 חבילות מזון לסיוע למשפחות נזקקות, חבילות אשר זכו לשם "מארז המחאה" ומכילות מוצרים של יצרנים קטנים יותר ואיכותיים לא פחות, אשר פחות מוכרים לציבור.

רועי לוי ראש העיר נשר. דוברות עיריית נשר, אתר רשמי
רועי לוי ראש העיר נשר/אתר רשמי, דוברות עיריית נשר

ראש עיריית נשר רועי לוי אמר "הגיע הזמן שאנו, אזרחי ישראל, נבין שכוח הצריכה שלנו הוא הכוח המניע העיקרי של שינויים בשוק. מגיע לנו יותר בפחות כסף. עליית המחירים בכלל הענפים מקשה מאוד על אנשים "לגמור את החודש" במאזן חיובי. אני קורא לממשלת ישראל להמשיך ולפעול לפירוק מונופולים, להגדלת התחרות, ולפיקוח על המחירים. אבל לא כלל האחריות מונחת על כתפיי הממשלה, הכוח הצרכני שלנו, יש בו בכדי לעצב את מחירי השוק. אנו בעירייה החלטנו לעשות מעשה היום ולתמוך במאבק עם רכישת 200 "מארזי מחאה" אותם נחלק למשפחות הנזקקות בעיר שעדיין גוררות קשיים כלכליים עצומים מהמשבר הכלכלי שמגפת הקורונה הביאהה עמה."

  • עוד באותו נושא:
  • נשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully