וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופקים: 8200 מחזקת את בני הנוער

עודכן לאחרונה: 7.2.2022 / 15:35

אופקים משלבת ידיים עם יחידה 8200 - תכנית גשרים יוצאת לדרך מתוך רצון לצמצם פערים חברתיים, ולהעניק ליותר בני נוער את אפשרות הבחירה במסלול העוסק בהייטק ובכך להגדיל את טווח ההזדמנויות שלהם.

תכנית "גשרים" יוצאת לדרך באופקים בשיתוף פעולה עם יחידה 8200, חיל החינוך והנוער, קרן רש"י והמרכז לחינוך סייבר יצאו לדרך במהלך משותף ליצירת תמונת עתיד מבטיחה לבני ובנות הנוער בעיר.

התכנית מעניקה מבואות ידע לתחומי ההייטק לצד מיומנויות חשובות שהמשתתפים יוכלו להשתמש בהם בכל תחום בו יבחרו - טכנולוגי או לא. במקביל, ישולבו בכיתות פתרונות מעטפת נוספים לחיזוק הקשר של ילדי הפריפריה לצה"ל בכלל ולתפקידים ביחידות הטכנולוגיות של צה"ל כדוגמת יחידה 8200 של אמ"ן בפרט.

בנוסף, יערכו במסגרת התכנית ביקורים בבסיסים של יחידה 8200 ויחידות נוספות, פגישות של משרתי ומשרתות יחידה 8200 עם תלמידים מהעיר, ושיעורי אחה"צ ללימודי טכנולוגיה ומדעים מדויקים שיערכו על ידי חיילי וחיילות היחידה - קצינים וחיילים יחדיו - לצורך עזרה בלימודים לתלמידים.

התוכנית פותחה על ידי המרכז לחינוך סייבר, שגם מלווה את המהלך הפדגוגי ברשויות, וממומנת כולה ע"י צה"ל והרשות. בזמן השיעור מוקצה לכל תלמיד מחשב לטובת תרגול אישי.

איציק דנינו ראש העיר אופקים. צילום - אדי ישראל, אתר רשמי
איציק דנינו ראש העיר אופקים/אתר רשמי, צילום - אדי ישראל

"התכנית תסייע לתלמידים לבחור במה ירצו לעסוק בעתיד", אמר ראש עיריית אופקים, איציק דנינו. "אני שמח שהתלמידים יתנסו בצורה חוויתית בכתיבת קוד ופיתוח אפליקציות, תוך היכרות עם מגוון טכנולוגיות ותפקידי הייטק, פתרון בעיות מורכבות, עבודת צוות ותחושת מסוגלות, למידה בקבוצות קטנות, מפגשי השראה עם דמויות מיחידות הטכנולוגיה בצה"ל ותעשיית ההייטק ועוד. מהלך זה עוד מתוכנן להתרחב משמעותית בשנה הבאה. זהו שלב נוסף במהלך העירוני להטמעת תפיסת האקוסיסטם והמאה ה-21 אשר גיבשנו, אשר ישפיע לטובה על עתידם של התלמידים ויצמצם את הפער הטכנולוגי בין הפריפריה למרכז".

  • עוד באותו נושא:
  • אופקים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully