וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מודיעין מכבים-רעות: שכר האמנים ליום העצמאות יוגבל עד 70 אלף שח

עודכן לאחרונה: 7.2.2022 / 15:19

חוגגים עצמאות קרוב לבית - ראש העיר, חיים ביבס הודיע כי השנה יתקיימו חגיגות העצמאות בשמונה במות שונות ובדגש על קרבה למרכזים המסחריים וזאת על מנת לסייע לבעלי העסקים. העירייה תמשיך את המסורת שלא להזמין אמן בעלות של יותר מ-70 אלף שקלים

בהתאם להנחיית ראש העיר חיים ביבס, נערך אגף תרבות ואירועים של העירייה לאירועי יום העצמאות ה-74 של מדינת ישראל, במתכונת אשר שמה דגש מיוחד על אמנים ולהקות מקומיות בתקציב ציבורי נמוך, האירועים יתקיימו במספר מוקדים בעיר הכוללים גם שיתופי פעולה עם המרכזים המסחריים וזאת מתוך המטרה העירונית לעודד עסקים מקומיים.

כידוע, מודל אירועי יום העצמאות שהיה נהוג עד לתקופת הקורונה, פעל בשלוש במות מרכזיות בעיר - בפארק הדגים, במכבים ובאולפנת אורות מודיעין. כאשר בעירייה הקפידו שלא לחרוג מסכום של 70 אלף שקלים לאומן.

בשנה שעברה, נוסה לראשונה מודל אירועים עירוני חדש אשר הוכתר כהצלחה בקרב התושבים, שנהנו מאירועים מוזיקליים וצבעוניים קרוב לבית במספר רב של מוקדים בתוך המרכזים המסחריים בשכונות, בנוסף למוקדים הרגילים. לא רק התושבים נהנו ממנו, כי אם גם העסקים המקומיים במרכזים המסחריים אשר זקוקים, במיוחד בתקופת הקורונה לסיוע.

חיים ביבס צילום - ראובן קפוצ'ינסקי. צילום - ראובן קפוצ'ינסקי, אתר רשמי
חיים ביבס צילום - ראובן קפוצ'ינסקי/אתר רשמי, צילום - ראובן קפוצ'ינסקי

ראש העיר, חיים ביבס: "השנתיים האחרונות לימדו אותנו כי ניתן לחגוג בצניעות וליהנות לא פחות. בשנים האחרונות הגדרתי כי מופעי יום העצמאות יהוו הבמה ללהקות המקומיות ולגאווה עירונית וכן שעלות המופעים תהיה שפויה. בשנה שעברה, כאשר הסתובבתי בין כל החוגגים במרכזים המסחריים נוכחתי לדעת עד כמה התושבים היו מרוצים מהעובדה שהם יכולים לחגוג את היום המיוחד שלנו קרוב לבית, עם השכנים והחברים ולכן החלטתי להרחיב את הפעילות הזו ולקיים שמונה במות שונות שייאפשרו לכל אחת ואחד ליהנות בדרך שלו מיום העצמאות וזאת מבלי להכביד על תקציב העירייה."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully