וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אילת: הוקדמו התשלומים לספקים אילתיים בסך 4 מיליון שח

עודכן לאחרונה: 6.2.2022 / 18:15

מקדימים תשלומים לספקים מקומיים - אחרי דחיית תשלומי הארנונה לעסקים בחודשיים. הנחה ראש העיר אלי לנקרי, להקדים תשלומים לספקים מקומיים, הסכומים בסך של 4 מיליון שח יועברו השבוע לבעלי העסקים, חודשיים לפני הזמן

לאחר שאפשרה העירייה לדחות את תשלומי הארנונה לעסקים המעוניינים בכך, הנחה ראש העירייה - אלי לנקרי את גזבר העירייה להקדים תשלומים לספקים אילתים. במסגרת זו, בפעולה מהירה חתמו היום (א') ראש העירייה וגזבר העירייה על שיקים והעברות בנקאיות בסכום כולל של 4 מיליון ₪. התשלומים שהוקדמו בחודשיים יועברו השבוע לספקים.

בצל גל הקורונה הנוכחי והשלכותיו על כל מעגלי החיים, הנחה בשבוע שעבר ראש העירייה את גזבר העירייה, לאפשר לבעלי עסקים קטנים ובינוניים המעוניינים בכך, לדחות את תשלומי הארנונה של חודשים ינואר - פברואר 2022 לחודש מרץ 2022 ללא תוספת תשלומי פיגורים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בנוסף עוקבת העירייה מקרוב אחר מצב העסקים בעיר ומנגד אחר החלטות הממשלה בקשר לסיוע לעסקים. במסגרת זו הוקדמו כאמור בחודשיים, תשלומי העירייה לספקים אילתים, בסך כולל של 4 מיליון ₪.

במקביל ולנוכח התקופה, חידשה העירייה באמצעות הבית לעסקים את קמפיין "חיזקתי עסק אילתי" על מנת לעודד רכש מקומי ומזמינה את בעלי העסקים להירשם לזירה העסקית באינטרנט - פלטפורמה פרסומית, ללא עלות לעסקים המקומיים הכוללת גם אפשרות להקמת חנות און ליין מהירה בעלות מסובסדת.

  • עוד באותו נושא:
  • אילת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully