וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אור יהודה ובית חולים תל השומר: מהדקים את שיתופי הפעולה

עודכן לאחרונה: 23.3.2022 / 17:24

בעקבות פגישה מצוינת בין ראש העיר ליאת שוחט, למנהל בית החולים פרופ' יצחק קרייס, סוכם שאור יהודה תיכלל ב"עמק הביוטק", תוקם מרפאת ילדים תחת ניהול שיבא ויוקמו מגורי סטודנטים ועובדי שיבא עם הסכם שכירות ארוך טווח

עיריית אור יהודה ובית החולים שיבא תל השומר מהדקות את היחסים לאחר פגישה מצוינת שהתקיימה בשבוע שעבר בין ראש העיר, ליאת שוחט, למנהל בית החולים, פרופ' יצחק קרייס. השניים נפגשו יחד עם הצוותים המקצועיים, שכללו בצד העירייה גם את החברה הכלכלית לפיתוח אור יהודה והמחלקה לעסקים.

במסגרת שיתופי הפעולה שקורמים עור וגידים, הוחלט כי אור יהודה תיכלל ב"עמק הביוטק", שזהו הפרויקט האיזורי-לאומי של שיבא הכולל רצועה ארוכה של מענים ופתרונות בתחום הרפואה והמחקר. באמצעות שיתוף פעולה זה, יוקמו מוסדות רפואיים ומחקריים באור יהודה באיזורי התעסוקה והמסחר של העיר. כמו כן, הוחלט כי תוקם מרפאת ילדים תחת ניהולה הישיר של שיבא בשכונת בית בפארק.

אור יהודה. צילום -דוברות אור יהודה, אתר רשמי
אור יהודה/אתר רשמי, צילום -דוברות אור יהודה
אור יהודה. דוברות אור  יהודה, אתר רשמי
אור יהודה/אתר רשמי, דוברות אור יהודה

עוד סוכם כי תקודם הקמה של מגורי סטודנטים ועובדי שיבא עם הסכם שכירות ארוך טווח, צעד שיאפשר רווחה כלכלית לעיריית אור יהודה. ראש העיר ביקשה לקדם אפשרויות תעסוקה לתושבי העיר בבית החולים הגדול בארץ, בדגש על מקצועות המחקר, הטכנולוגיה והרפואה ונענתה בחיוב. במקביל, יקודמו עוד שיתופי פעולה רבים בתחומי החינוך והתחבורה החכמה.

"אני מברכת על הפגישה וקידום שיתופי הפעולה עם השכנה שלנו שיבא", מציינת ראש העיר, ליאת שוחט. "שמחתי לראות שהנהלת שיבא מבינה כיום את הפוטנציאל המדהים שיש לעיר שלנו להציע ובעיקר את הנכונות לקדם פרויקטים ותוכניות גדולות שהעיר שלנו תיהנה מהן בעשרות השנים הבאות".

  • עוד באותו נושא:
  • אור יהודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully