וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נס ציונה: מיזם חדש של תיירות נשים

עודכן לאחרונה: 3.2.2022 / 10:17

חווית האירוח הביתי מגיעה לנס ציונה - החל מחודש מרץ הקרוב תוכלו לבקר את אחת הנשים בביתה וליהנות מחוויית אירוח ביתי בתחומי אומנות, תרבות ואוכל

הקהילה החדשה יצאה לדרך לאחר שהסתיים קורס " בתים מארחים" בו השתתפו 18 נשים מקומיות ובמסגרתו הוכשרו וקיבלו כלים לפתיחת עסק עצמאי לאירוח ביתי, וכחלק מהמיזם העירוני הרחב "עיר מקדמת תיירות"

עשרות תושבים ותושבות נענו לפניית העירייה אשר ביקשה את עזרת התושבים במציאת שם למיזם החדש. הצעות רבות הגיעו למחלקה לקידום מעמד האישה, ולבסוף הוחלט לבחור בשם 'סיפורי בתים' אותו הציעה תושבת העיר הילה וייסלר.

חווית האירוח הביתי מגיעה לנס ציונה, החל מחודש מרץ הקרוב גם אתם תוכלו לרכוש כרטיס ולבקר את אחת הנשים המקומיות בביתה וליהנות מחוויית אירוח ביתי על פי הנושא או התחום שמעניין אתכם: אומנות, תרבות, אוכל ועוד.

נס ציונה. דוברות נס ציונה, אתר רשמי
נס ציונה/אתר רשמי, דוברות נס ציונה
נס ציונה. דוברות נס ציונה,
נס ציונה/דוברות נס ציונה
שמואל בוקסר ראש העיר נס ציונה. דוברות נס ציונה, אתר רשמי
שמואל בוקסר ראש העיר נס ציונה/אתר רשמי, דוברות נס ציונה

ראש העיר שמואל בוקסר: אני שמח על ההיענות הרחבה ועל בחירת השם למיזם "סיפורי בתים" שהינו מיזם בו כלל הצדדים מרווחים. גם הנשים שמצאו תעסוקה חדשה שקרובה לליבם ומביאה ליידי ביטוי את כישרונותיהם, גם המבקרים שיזכו לחוויית אירוח ייחודית ומהנה וגם העיר נס ציונה שמקדמת תיירות וזוכה להצגה ייחודית של ההווי והתרבות שלה, דרך עיניהם של הנשים המיוחדות. אני מודה לחברת מועצת העיר פנינה זיו, מחזיקת תיק נשים ולורד צברי מזרחי, יועצת ראש העיר למעמד האישה על הובלת המיזם החשוב והמיוחד הזה ואני מזמין את תושבי העיר וגם תושבים מחוץ לעיר להגיע, לקחת חלק ולהינות.

  • עוד באותו נושא:
  • נס ציונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully