וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשקלון: מפתחות הבית נפלו לבור ניקוז - המשפחה נתקעה בגשם בחוץ

עודכן לאחרונה: 2.2.2022 / 15:00

סוף טוב: מפתחות הבית של משפחה מאשקלון נפלו לבור ניקוז בשעת ערב מאוחרת ובמזג אוויר חורפי. לאחר שעתיים בגשם, עובד עיריית אשקלון חילץ את המפתחות והמשפחה שבה לביתה

במוצאי שבת האחרון בעת שחזרו מביקור משפחתי החנו בני הזוג יחזקאל את רכבם בסמוך לביתם. יוגב אב המשפחה היה זה שעלה ראשון על מנת לחמם את הבית לקראת בואם של אשתו ותינוקם שנולד לפני מספר חודשים. בהגיעו לדלת הכניסה הבין כי מפתחות הבית לא נמצאים עליו וכי אינו מוצא אותם. יוגב שהיה עם ציוד רב לאחר שבת אצל בני משפחתו החל לחפש את המפתחות בקדחתנות. משלא מצא אותם חזר לכיוון הרכב והחל לחפש גם שם.

לאחר חצי שעה של חיפושים ובעוד מזג האוויר הלך והחמיר, הבין יחזקאל כי יש פה אירוע שהולך לקחת זמן. שעת ההנקה של התינוק הגיע ואישתו הייתה צריכה מקום חמים ובטח על מנת לטפל בבנם הפעוט. הוא ביקש מאחת השכנות אם תוכל לארח את אשתו בזמן שהוא מחפש את המפתחות ועד שהם יוכלו לחזור לביתם.

לאחר שווידא שבני משפחתו נמצאים במקום חם ובטוח הוא שב לאזור, כיוון את פנסי הרכב למקום בו הם חנו לראשונה והמשיך לחפש את המפתחות כל זאת כשגשם מתחיל לרדת. בעודו רטוב ולאחר שסרק כבר את כל האזור במשך שעה, זיהה ניצוץ קל מאזור בור ניקוז המים. הוא התקרב וראה את המפתחות בתחתית הבור. "כיוון שחניתי בסמוך לבור הניקוז, הבנתי שכשאר ירדתי מהרכב המפתחות נפלו ועם המזל שלי זה היה דווקא לתוך הבור" הוא מספר.

אשקלון. באדיבות המצולמים
אשקלון/באדיבות המצולמים

הוא ניסה לשלוף את המפתחות בכך דרך אפשרית בין עם מקל או חתיכת ברזל. "המפתחות נפלו עמוק מדי ואין לי כל דרך להוציא אותם והבנתי שאני חייב פה עזרה מקצועית. השעה הייתה כבר 21:00 בערב והחלטתי לצלצל למוקד העירוני" הוא מספר.

לשמחתו במוקד ענו לו במהירות ואמרו כי עובד עירייה יצור איתו קשר בהקדם. ואכן תוך חצי שעה מזמן השיחה הגיע הטלפון המיוחל ועל הקו היה מוטי עשור עובד במחלקת התעבורה. "סיפרתי לו בדיוק איפה אני נמצא ואת המקרה והוא אמר לי להמתין לו באוטו בחימום ושהוא מיד מגיע לעזור". עשר דקות לאחר מכן, הגיע עשור עם טנדר גדול וכלי עבודה והחל לעבוד על פתיחת בור הניקוז. זו לא הייתה עבודה פשוטה ונדרש מאמץ רב כדי לפחות את הבור מספר יוגב , אבל עשור שהיה כמו מלאך מחלץ וטיפל בבעיה במקצועיות ויעילות ובזכותו הצלחנו לחזור לביתנו עם סיפור ועם סוף טוב".

יחזקאל הוסיף ואמר "כי למרות שעת הערב המאוחרת ומזג האוויר החורפי, מוקד העירייה ענה במהירות, היה קשוב אליי והיה לו חשוב שאני אקבל את העזרה במהירות. חשוב לי לציין את מוטי עשור שפשוט עשה הכל על מנת שאני אוכל חזור לביתי כמה שיותר מהר. טוב לדעת שהעירייה קשובה לתושבים וזה ראוי לציון והערכה"

ראש העיר, תומר גלאם: "אני גאה בעובדי העירייה על הנחישות, המקצועיות והמסירות. הם הוכיחו שוב שהשירות לתושב, בכל שעה ובכל מקום, הוא המשימה המרכזית שלנו ופעם אחר פעם הם עומדים במשימה בכבוד רב".

  • עוד באותו נושא:
  • אשקלון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully