וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוקר המחייה יוביל לצונאמי של מצוקות וקשיים

עודד רביבי - ראש המועצה המקומית אפרת

עודכן לאחרונה: 2.2.2022 / 14:22

מיוחד לוואלה!מקומי - ראש המועצה המקומית אפרת עודד רביבי במכתב לעובדי הרווחה והשירות הפסיכולוגי על רקע העלייה ביוקר המחייה. "המציאות המורכבת של עליית המחירים אחרי שנתיים כ"כ אינטנסיביות של קורונה צפויה להציף אתכם במצוקות גם במעגלים שטרם פגשנו"

"אנחנו רגע לפני עוד צונאמי של מצוקות וקשיים שתצטרכו להתמודד איתם. אתם 'עמוד האש' שלפני המחנה. קורא למשרדי הממשלה להגדיל מיידית את סל הכלים, את כוח האדם ואת הנגישות לפסיכולוגים ופסיכאטרים. מגיעה לכם מילה טובה והערכה ערב המערכה הצפוייה בה תהיו אתם החלוצים. בלי הנוכחות שלכם יהיו מי שיפלו לבור שחור."

במכתב מרגש אותו שלח הבוקר ראש המועצה המקומית אפרת עודד רביבי לעובדי מחלקת הרווחה והשירותים הפסיכולוגיים הוא ביקש מהם להיערך לקליטת משפחות חדשות שעלולות למצוא עצמן נזקקות כעת בשל יוקר המחייה ולסייע ביתר שאת למשפחות שאותם הכניסה הקורונה למשבר.

בראש המכתב פנה בנימה אישית "מצאתי לנכון לכתוב לכם הבוקר כדי לחזק אתכם שוב, רגע לפני עוד צונאמי של מצוקות וקשיים שתצטרכו להתמודד איתם. המציאות המורכבת של עליית המחירים אחרי שנתיים כ"כ אינטנסיביות של קורונה צפויה להציף אתכם במצוקות גם במעגלים שטרם פגשנו. אני רואה את הברק שלכם בעיניים כשאתם מגיעים לעבודה מידי בוקר, אבל גם ער לתסכולים כשיש מחסור בכוח האדם או כאשר סל הכלים העומד לרשותכם כדי לסייע לא מספיק ולא עונה על הצרכים."

רביבי הוסיף כי הרשות כולה מתגייסת למענם וכתב "מאז פרוץ הקורונה אני רואה בכם "עמוד האש" שהולך לפני המחנה, התעקשתם להתייצב גם במהלך הסגרים, ביקשתם שנראה בכם עובדים חיוניים. גם כשהיו בידודים מצאתם דרכים יצירתיות להמשיך תמיכה וטיפול בלקוחות שלכם, הבנתם היטב את האתגרים הנפשיים המשמעותיים שהביאה הקורונה, ביקשתם לעשות ולתת מענה, לרגע לא ויתרתם על הזכות לעזור.

אתם לא נותנים למצב לשחוק את הלב הגדול שאיתו הגעתם ביום הראשון לעבודה. עתה אנחנו עדים לעלייה משמעותית ביוקר המחיה, משפחות ששמרו בעזרתכם את הראש מעל למים עלולות למצוא עצמן במצוקה גדולה יותר. משפחות שמעולם לא התדפקו על דלתכם עלולות להיות זקוקות לכם. המצב הכלכלי משפיע על חיי המשפחה, על המצב הנפשי, מגביר תסכולים ומייצר חששות. בלי הנוכחות שלכם יהיו מי שיפלו לבור שחור."

את המכתב שלח גם לשר הרווחה מאיר כהן ולמנכ"לית משרדו סיגל מורן ועל כן קרא "למשרדי הממשלה כולם, להגביר את סל הכלים של מחלקות הרווחה והשירותים הפסיכולוגיים! לאפשר מתן הנחות, דחיית תשלומים. לתת תקציבים הולמים כדי לתגבר את כוח האדם שחסר כל כך, לתגבר באופן בהול את הנגישות לפסיכולוגים ופסיכיאטרים, להפוך את התורים אליהם לזמינים הרבה יותר."

  • עוד באותו נושא:
  • אפרת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully