וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריאל: לראשונה - קבוצת כדורגל לילדים על הספקטרום הטיפולי

עודכן לאחרונה: 2.2.2022 / 12:23

הפנים היפות של הספורט באריאל - מקימים קבוצות כדורגל ייחודיות המיועדות לילדים וילדות המתמודדים עם קשים רגשיים וחברתיים, ויסות חושי או הפרעות קשב.

הייחוד של קבוצת הכדורגל זו, הוא המענה שהיא נותנת לילדים המאובחנים בתפקוד בינוני וגבוה מהרצף הטיפולי המגוון הכולל: בעיות קשב וריכוז (ADHD/ ADD), קשיים רגשיים וחברתיים, תסמונת דאון על הרצף האוטיסטי, לקויות שכליות והפרעות התנהגותיות. הפעילות מתבצעת באמצעות מדריכים שעוברים הכשרה ייחודית על ידי העמותה, בדגש על הדרכת ילדים ובוגרים עם צרכים מיוחדים .

משחק הכדורגל באמצעות לימוד חוקי המשחק, אימונים ומשחקים, מאפשר לילדים להתחזק מבחינה חברתית, רגשית ופיזית, תוך כדי פעילות ספורטיבית מהנה ובריאה. הילדים חווים הצלחות ומרגישים שהם חלק מקבוצה, ובנוסף פוגשים חברים חדשים גם מהישוב וגם מרחבי הארץ.

בקבוצות ישולבו הילדים בהתאם לגיל ולקצב ההתפתחות אישי. התכנית מיועדת לילדים וילדות הלומדים בחינוך הרגיל עם משלבת או בכיתות תקשורת, במסגרות החינוך המכיל והמיוחד, גני תקשורת / גנים שפתיים, לקויות למידה / קשב ריכוז, קשיים רגשיים, חברתיים, סרבול מוטורי / קושי בוויסות חושי ובכלל לילדים ובני נוער המתמודדים עם קשיים .

  • עוד באותו נושא:
  • אריאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully