וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני ברק: ההנהלה הארצית של התכנית הלאומית 360 בביקור בעיר

עודכן לאחרונה: 2.2.2022 / 10:25

במסגרת סיור עבודה מקצועי שערך המטה הארצי של התכנית הלאומית 360 בבני ברק, הוצג המודל היישובי של 'רואים כוחות 360'. חיה קאמרה המנהל הארצי של התכנית, "התוכנית 360 בעיריית בני ברק מהווה דוגמה ומקור השראה ברמה ארצית"

את היום המקצועי פתח והוביל ראש העיר הרב אברהם רובינשטיין שעמד על ייחודיותה של העיר בני ברק ועל התרומה האדירה של התוכנית 360 לילדים ונוער בעיר בתקופת הקורונה ובכלל, "התוכנית 360 הייתה מהראשונות לפעול בשטח תקופת הקורונה בפיתוח מענים ייחודיים ויצירתיים תוך התאמה ייחודית לילדי העיר ובני משפחותיהם.

המנהל הארצי של התכנית אחיה קאמרה - "בקרתי היום בבני ברק ועמדתי מקרוב על הפעילות המעוררת השראה שהתוכנית 360 שותפה לה, התוכנית בבני ברק מהווה דוגמה ומקור השראה ברמה ארצית בכל ההיבטים וכעת רשויות אחרות באו ללמוד כיצד לזהות בכל ילד וילדה את החוזקות שלהם, כיצד לטפח כוחות וכישורים חיוביים, ולהעצים את הניגון המיוחד בכל אחד מהם. רואים כוחות 360 מהווה דוגמה איך דווקא מתוך האתגר התרבותי לכאורה פורצת יצירתיות גדולה ויכולת להתאים מענים יחודיים גם לילדי העיר".

ארלט מויאל, מנהלת האגף לשירותים חברתיים, ציינה בדבריה כי "בשנה האחרונה עמדנו בפני אלפי פניות חדשות של הורים בבקשות מענים נוכח אתגרי הקורונה והצרכים הייחודים שנוצרו, בזכות כלל השותפות שלנו עם אגף החינוך בראשותו של הרב יהונתן ספרא, אגף הרווחה ומח' הבריאות, מנהלי המענים ואנשי המקצוע בתוכם, עמדנו באתגרים לא פשוטים. רואים כוחות 360 הצליחה להעניק מכוחותיה לכולנו, בתקופה בה אנו עדיין זקוקים לתפילה על בריאות איתנה לעם כולו, פועלת תכנית רואים כוחות 360 לחזק ולהטמיע תפיסה 'שאין ילד שאין בו כוחות', אולי הם נסתרים אולי נוכח מצבו של הילד קשה לראות זאת בתחילה, אך אין ילד שבו כישורים ויכולות הייחודים רק לו".

  • עוד באותו נושא:
  • בני ברק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully