וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמת הנגב: גלריה חדשה באוויר הפתוח

עודכן לאחרונה: 1.2.2022 / 20:26

ראשונה מסוגה בישראל: "גלריית השביל" במועצה האזורית רמת הנגב הושקה עם תערוכת "בחזרה לקשר עין" של ילדים ונוער

הגלריה החדשה הינה פתוחה לציבור הרחב והוקמה באמצעות פיתוח חדשני המאפשר לשמור על יצירות האמנות בעמידות ולאורך זמן גם בתנאי מזג אוויר קיצוניים; התערוכה הפותחת משקפת את אורח החיים של הילדים והנוער בתקופת משבר הקורונה

במועצה האיזורית רמת הנגב, נחנכה השבוע גלריית אמנות חדשה, וראשונה מסוגה בישראל, הפתוחה ונגישה לכלל הציבור ומאפשרת להנות מאמנות פלסטית בכל זמן ורגע נתון.

החידוש מתקיים באמצעותם של לוחות הגלריה, שפותחו על ידי המעצבות אביגיל טלמור ונועה פלג, כאשר החומר ממנו בנויים משמש לחיפוי בנינים, ונוצר במטרה ליצור מראה מודרני ועמידות לאורך זמן.

הגלריה שהוקמה בסיוע של צ'ארלס גווירצמן Jewish Colorado, ומפעל הפיס, נבנתה בתוך השביל המחבר בין חלקי המועצה להוות נקודת עצירה לנוסעים באזור, שיוכלו להנות מאמנות המספרת סיפור אמיתי של הפרחת שממה, פיסית ואמנותית, בלב הטבע המדברי, בחוויה השונה מכל גלריה לאמנות אחרת בישראל.

עבור השקתה של הגלריה, נבחרה התערוכה "בחזרה לקשר עין", שנאצרה על ידי תמר ברגר והלן רול, תושבות מדרשת בן גוריון. התערוכה מורכבת מעבודות של ילדים ונוער שנאספו במהלך השנה הראשונה של הקורונה, בין סגרים ובצל התחושות שליוו את התקופה. העבודות בתערוכה משקפות וממחישות את העיסוק בקשר המשתקף אצל בני הנוער יותר כקשר אישי, בעוד אצל הילדים הצעירים העולם הרחב הוא משמעותי מאוד בחוויית החיים שלהם.

רמת הנגב. צילום - גרד וויט, אתר רשמי
רמת הנגב/אתר רשמי, צילום - גרד וויט

ראש המועצה האיזורית, רמת הנגב, ערן דורון מסר: "שאפנו לתת ביטוי לתחושות ולרגשות של הילדים ובני הנוער בתקופה הקשה והמורכבת הזאת של הקורונה, סביב מה שכולנו הרגשנו - חוסר השגרה, בידוד וריחוק חברתי וגעגוע לדבר שהיה לנו כל כך מובן מאילו עד שהחלה המגפה בעולם. אני רוצה להודות לכל העוסקים במלאכה, ובעיקר לילדי ונערי המועצה האיזורית במת הנגב, שמשתתפים בפרויקט החשוב הזה."

  • עוד באותו נושא:
  • רמת הנגב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully