וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבעתיים: הילדה בת 8 שדואגת לחתולי הרחוב בחורף

עודכן לאחרונה: 1.2.2022 / 12:35

'מלונות החתולים' של נוגה צובר תאוצה. מיזם למען חתולי הרחוב שומר עליהם יבשים ומוגנים בימי החורף הגשומים.

אם שוטטתם בימים האחרונים ברחובות גבעתיים, ולא הסתתרתם בבתיכם מפני מזג האוויר הסוער, יכולתם בוודאי להבחין ב"מלונות החתולים" ברחבי העיר - מיזם שהחל בבית הספר גורדון, כשנוגה אפשטיין, תלמידת כיתה ב' בת ה-8, ערכה לחבריה סדנה להכנת "מלונות" עבור חתולי הרחוב לקראת הימים הקרים והסופות של החורף, ובימים אלה הם ממלאים את גבעתיים ושומרים על חוף גופם של חתולי גבעתיים.

חתולים גבעתיים. יעל אפשטיין, באדיבות המצולמים
חתולים גבעתיים/באדיבות המצולמים, יעל אפשטיין
חתולים בגבעתיים. באדיבות המצולמים
חתולים בגבעתיים/באדיבות המצולמים
חתולים גבעתיים. באדיבות המצולמים
חתולים גבעתיים/באדיבות המצולמים
"אנחנו שמחים מאוד על היוזמה המבורכת של נוגה, אבל חשוב שהיא וחבריה יזכרו כמה דברים חשובים"

"לפני כחודש שמענו על גל קור וגשמים שאמורים להגיע, השכנה שלנו חובבת חיות הציעה שנכין בית לחתולה שמסתובבת למטה בבניין שלנו", אמרה יעל אפשטיין, תושבת גבעתיים, אמה של נוגה. "נוגה אהבה את הרעיון והציעה שנבנה הרבה בתים לכל החתולים בגבעתיים, אז מיד נזכרתי בגן שאח שלה היה בו לפני 7 שנים ושם הגננת הפעילה את כל ילדי הגן והכינו ביחד בתים לחתולים ופיזרו ברחוב. סיפרתי לנוגה, ונוגה התלהבה מהרעיון והמחנכת שלה מיד הסכימה.

"נוגה הכינה מצגת על כמה חשוב לתת לחתולים מחסה מפני הקור והגשמים והעבירה בכיתה שיעור ב-איך מכינים בית לחתולי הרחוב. פרסמנו להורים רשימת דברים שצריך וכולם היו מקסימים והביאו המון ציוד, נוגה לא ויתרה ולקחה אותי לחנות החיות הקרובה לקנות גם אוכל לחתולים. ילדי הכיתה של נוגה כל כך אהבו את הפעילות, והכינו בתים מקסימים, ציירו לחתולים וברכו אותם. בתום יום הלימודים הילדים לקחו את הקרטונים ופיזרו ברחבי העיר, ואז קרה הקסם, במשך כמה ימים אנשים שמכירים אותנו ושמעו על הפרויקט דיווחו שראו חתולים בקופסאות. ומה עם החתולה של הבניין שלנו? היא ונוגה ונהיו החברות הכי טובות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully