וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כפר סבא: פסטיבל יום המשפחה

עודכן לאחרונה: 1.2.2022 / 10:33

יום המשפחה, שחל השנה ב 1.2, יצוין בכפר סבא במגוון רב של אירועים שונים שיחולו לאורכו של חודש פברואר, במטרה להציע לתושבי העיר מגוון אירועים שיתאימו לקהלים השונים בקרב תושבי העיר

בכפר סבא מציינים את יום המשפחה במגוון אירועים ברחבי העיר - פסטיבל במדרחוב ירושלים, הרצאות, פעילות במרכז ספורט ובמרכזים הקהילתיים, סדנאות יצירה ועוד

היום יותר מתמיד, כשכולם מתמודדים עם נגיף הקורונה במדינה וזקוקים למרחב הציבורי, לאוויר לנשימה, עיריית כפר סבא מציעה לתושביה פעילויות משותפות המיועדות לכל המשפחה במרכזים החברתיים בעיר.

האירועים יתקיימו ברחבי העיר - במדרחוב ירושלים, במרכזים הקהילתיים, במרכז הספורט ויכללו גם הרצאות, סדנאות ועוד. כל אלו יקרו בעיר ויתקיימו לפי הנחיות משרד הבריאות.
רשימת האירועים:

כפר סבא. צילום: יניב גרין, אתר רשמי
כפר סבא/אתר רשמי, צילום: יניב גרין

ראש העיר, רפי סער: "למרות הקורונה, יצרנו תוכנית מגוונת ועשירה מאוד של פעילויות לכבוד היום החשוב והשמח. כי אין כמו משפחה. אני מזמין את כל תושבות ותושבי העיר להתעדכן באירועים באתר העירייה ובפייסבוק העירוני ולהצטרף לפעילויות המהנות. יחד עם זאת, אני פונה אליכם להקפיד על כלל הנחיות משרד הבריאות. הקורונה לא תעצור את השמחה הכפר-סבאית ואת ההוואי המשפחתי של תושבי העיר. בחודש הבא מתוכננים אירועים נוספים, בתקווה שגל הקורונה הנוכחי ימוגר וכולם יוכלו לקחת חלק בהם".

  • עוד באותו נושא:
  • כפר סבא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully