וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אילת: 850 אלף דולר והאוהל של מיס יוניברס שלכם

עודכן לאחרונה: 31.1.2022 / 14:36

עיריית אילת מעמידה למכירה את האוהל היוקרתי, ששימש ארנה בתחרות מיס יוניברס הבינלאומית שהתקיימה באילת. הסכום - 850,000 דולרים. האוהל יהפוך לאולם ענק לאירועי תרבות וכנסים עם 5,000 מקומות ישיבה וימוקם בפארק הטרמינל החדש בעיר.

לאחרונה פרסמה עיריית אילת באמצעות החברה הכלכלית לאילת (חכ"א), מכרז ליזמים המעוניינים לרכוש את האוהל היוקרתי, ששימש לאירוח תחרות מיס יוניברס הבינלאומית, שהתקיימה בעיר בחודש דצמבר האחרון, במסגרתה הוכתרה מיס תבל.

לקראת התחרות התקשר תאגיד התיירות העירוני באילת עם חברה פורטוגלית ושכר ממנה את האוהל המיוחד. במסגרת ההתקשרות ניתנה לעירייה אפשרות לרכוש את האוהל.

זה מה שלבשה מיס יוניברס לשעבר אוליביה קולפו לטיסה. instagram, צילום מסך
זה מה שלבשה מיס יוניברס לשעבר אוליביה קולפו לטיסה/צילום מסך, instagram
אילת. דוברות אילת, אתר רשמי
אילת/אתר רשמי, דוברות אילת
אילת. דוברות אילת, אתר רשמי
אילת/אתר רשמי, דוברות אילת

כעת מעמידה העירייה את האוהל למכירה בעבור 850,000 דולר ומחפשת יזם לתכנון, הקמה והפעלת האוהל לטובת קיום אירועי תרבות וכנסים גדולים. לרוכש האוהל יוקצה שטח בפארק הטרמינל החדש בעיר והמקום ייהפך למתחם שיארח הופעות, אירועי תרבות וכנסים גדולים.

מדובר במתחם המשתרע על כ 11 דונם בשטח הדרומי של שדה התעופה הישן, בין שני קטעי הכביש החדשים החוצים את השטח ומחברים בין אזור התיירות ללב העיר. תקופת ההתקשרות הכוללת תהיה לכל היותר 9 שנים ותחולק לתקופת הקמה ולתקופת הפעלה.

"הטרמינל הישן של אילת עתיד לשנות את פניו, ממתחם סגור המהווה חיץ בין חלקי העיר, יהפוך המקום למרכז עירוני שיציע פעילויות מגוונות בתחומי תרבות, פנאי ונופש" אמר אלי לנקרי - ראש עיריית אילת והוסיף "פארק הטרמינל יהווה אבן שואבת לטובת הציבור הרחב, תושבי העיר והנופשים בה". במרכז הפארק לאורך מסלול ההמראה, יפותח פארק פתוח שמחבר את הצד המזרחי והמערבי של העיר ומרושת בשבילים והצללה, חיבור שדרות התמרים רחובה המרכזי של העיר אל הטיילת, פארק אתגרי, אטרקציות תיירותיות, מגרשי משחק, מתחם לינה, מתחם תרבות ופסטיבלים ועוד. גם מבנה הטרמינל צפוי לעבור הסבה למרכז חדשנות עירוני וישמש בשלב זה מתחם תרבות. האוהל שמוצע למכירה ישתלב כאמור כאולם אירועים ענק לצד פארק הטרמינל.

  • עוד באותו נושא:
  • אילת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully