וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצליה: מוקירים את זכרו של יורם טהרלב ז"ל

עודכן לאחרונה: 31.1.2022 / 13:01

עיריית הרצליה יוצאת בקמפיין הוקרה לזכרו של הפזמונאי יורם טהרלב ז"ל, תושב העיר, שנפטר בתחילת החודש.

הקמפיין, שמוצג בשלטי חוצות ברחבי העיר ובדיגיטל, מציג את שיריו היפים והאהובים של טהרלב, שעיצבו את פסקול חיינו לאורך השנים.

על גבי כל מודעה מוצגות מספר שורות מתוך שיר אחד של טהרלב, לצד דיוקן שלו. בנוסף, במודעה ישנו ברקוד לסריקה, שמוביל לעמוד יוטיוב ייעודי של העירייה, ובו מבחר רחב משיריו היפים והאהובים.
 
השירים שמשתתפים בקמפיין, הם: תמיד עולה המנגינה; אבא, אמא וארץ ישראל; היה לי חבר, היה לי אח; תן לי; עוד לא תמו כל פלאייך; ההר הירוק תמיד; אתה ל ארץ; אינך יכולה; קום והתהלך בארץ; הבלדה על משה סלומון.

עמוד היוטיוב שעיריית הרצליה הכינה לזכרו של טהרלב, נמצא בקישור:

הרצליה יורם טהרלב. דוברות הרצליה, אתר רשמי
הרצליה יורם טהרלב/אתר רשמי, דוברות הרצליה
משה פדלון הרצליה. צילום - דוברות הרצליה, אתר רשמי
משה פדלון הרצליה/אתר רשמי, צילום - דוברות הרצליה

יורם טהרלב ז"ל, משורר, פזמונאי, מחזאי, סופר ומתרגם, אזרח כבוד של העיר. חייו ושיריו הם נכסי צאן ברזל בעולם התרבות הישראלית מאז הקמת המדינה. יורם אף כתב שיר על העיר הרצליה - 'בחוף של הרצליה' בביצועו של יגאל בשן ז"ל.

יורם השאיר את חותמו בעיר, ובישראל בכלל, ואף תועד לאחרונה בפרויקט 'להשאיר חותם בהרצליה', במסגרתו הותיר נקודה למחשבה: "כשאני מסתכל היום על מדינת ישראל אני נפעם וגאה למה הגענו ומה השגנו, אולם אני לא מצליח עדיין לזהות קווים לאפיון דמות הישראלי. לדעתי זה תהליך שמתרחש וייקח זמן עד שנגבש כחברה את ההגדרה לכך. אני סקרן לדעת לאן פניה של המדינה ואיך תתפתח בעתיד."
 
ראש עיריית הרצליה, משה פדלון: "יורם טהרלב ז"ל, אזרח כבוד של העיר הרצליה, השאיר אחריו מורשת עצומה של תרבות ורוח. שיריו ומאמריו יישארו פה לעד והם מהווים נדבך חשוב בהתפתחותה ומיצובה של מדינת ישראל. הקמפיין שיזמנו הוא דרכנו הצנועה להמחיש את הערכה וההוקרה הרבים שהעיר הרצליה רוחשת ליורם."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully