וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רעננה: מעדיפים אמנים מקומיים במקום סכומי עתק לזמרים ביום העצמאות

הדר כהן

עודכן לאחרונה: 30.1.2022 / 18:31

על רקע הדיון הציבורי סביב התעריפים הגבוהים אותם דורשים אמנים פופולאריים בישראל להשתתפותם בחגיגות יום העצמאות, מודיעה עיריית רעננה כי לא תיתן יד למימון מופעי אומנים בעיר בסכומים מופרזים הנלקחים מתקציב הציבור.

רעננה, החוגגת השנה 100 להיווסדה, תקדיש את אירועי יום העצמאות לציון המאורע, ותמשיך במדיניות העירונית בה היא נוקטת בשנים האחרונות, של העדפת אומנים מקומיים תושבי העיר, מתוך רצון לשלב ולתת ביטוי לתושבי העיר. במקביל, גם השנה תעניק העירייה במה לכישרונות נוער מקרב בני העיר במהלך החגיגות.

בהחלטת ראש העיר, מודיעה העירייה כי תגביל את תעריפי התשלום לאומנים מובילים במדינה בחגיגות יום העצמאות, ולא תיתן יד לגביית הסכומים הגבוהים מתקציב הציבור; גם השנה כבכל שנה, תעניק העירייה עדיפות לאומנים מקומיים תושבי העיר ולכישרונות עולים מקרב הנוער.

עומר אדם בקמפיין לאופטיקנה. שי פרנקו,
עומר אדם בקמפיין לאופטיקנה/שי פרנקו
חיים ברוידא, ראש העיר רעננה. דוברות רעננה, אתר רשמי
חיים ברוידא, ראש העיר רעננה/אתר רשמי, דוברות רעננה

ראש העיר רעננה, חיים ברוידא, ציין בנושא בין היתר: "אני מוקיר את אומני ישראל ובמהלך השנה האחרונה אף פעלנו רבות לסייע להם בהתמודדותם עם משבר הקורונה, בייזום מופעים משודרים להנאת תושבי העיר. אולם אין כל הצדקה לגביית תעריפים מופרזים במהלך חגיגות יום העצמאות, ומתוך כבוד לכספי הציבור, אנו לא ניתן יד לתופעה, ונמשיך לפעול מתוך הוגנות גם בתכנון אירועי יום העצמאות בעיר, תוך מתן עדיפות לשילוב אומנים מקומיים והענקת במה גם לדור הכשרונות הצעירים בעיר".

  • עוד באותו נושא:
  • רעננה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully