וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוד השרון: מנהלי אגפי חינוך הגיעו להתרשם מיוזמות חינוכיות

עודכן לאחרונה: 30.1.2022 / 18:16

אגף החינוך של עיריית הוד השרון אירח מנהלות ומנהלי אגפי חינוך ליום למידה והתרשמות ממגוון התהליכים החדשניים והיוזמות החינוכיות בעיר

כחלק מהשתלמות למנהלי אגפי חינוך, התארחו מנהלי אגפי חינוך מפתח תקווה, עמנואל, רעננה, כפר יונה ומועצה אזורית שומרון, ליום למידה באגף החינוך של עיריית הוד השרון.

מנהלי האגפים נחשפו לשינויים הארגוניים וליוזמות החינוכיות החדשניות, באגף החינוך בהוד השרון. למנהלים הוצגו מגוון התכניות החינוכיות ברמה המערכתית, תהליך פיתוח צוות הניהול בעיר, מגן הילדים ועד בית ספר התיכון ושיפור השירות בתחום המענה האישי ותהליכי הנגשת מידע ברישום.

במהלך יום הלמידה הוצגה גם המחלקה לגילאי לידה עד 3, שנפתחה לאחרונה מתוך תפישת האחריות העירונית, שמוביל ראש העירייה אמיר כוכבי ומתוך הבנה, כי המגבלות המושתות על המסגרות הפרטיות מחייבות את העירייה להושיט יד ולפתח מענה עירוני.

המנהלים גם נחשפו לחזון החינוכי של עיריית הוד השרון המושתת על קידום חינוך שוויוני ומכיל, וכולל בין היתר את הסדרת החינוך הדמוקרטי והאנתרופוסופי בעיר, ופתיחת מגמות לימוד חדשות, דוגמת מוזיקה בחטיבות הביניים ומודיעין ביטחון ולימודי איראן בתיכון השקמים.

לסיום, ביקרו המשתתפים בחווה החקלאית שם נחשפו לתכניות הלימודים ולמענה לכלל אוכלוסיית התלמידות והתלמידים בגני הילדים ובבתי הספר היסודיים, בדגש על ההיסטוריה של המקום והתוכניות המגוונות לחינוך המיוחד.

הוד השרון. דוברות הוד השרון, אתר רשמי
הוד השרון/אתר רשמי, דוברות הוד השרון

מיכל אפרתי, מנהלת אגף החינוך, בעיריית הוד השרון: "שמחנו לארח את משתתפות ומשתתפי ההשתלמות ולהציג בפניהן.ם את המיזמים החינוכיים הייחודיים ופורצי הדרך המתקיימים בהוד השרון, דוגמת המחלקה לגילאי לידה עד שלוש, החינוך החקלאי, תהליכי הכשרת השדרה הניהולית ועוד. נמשיך לפעול ולהוביל חדשנות חינוכית, כדי שמערכת החינוך בהוד השרון תצטיין בפעילותה למען התושבות והתושבים ותשמש דוגמא חיובית לרשויות מכל רחבי הארץ".

אמיר כוכבי, ראש עיריית הוד השרון: "חינוך טוב הוא הבסיס לעתיד טוב לחברה כולה ולכן העירייה פועלת בשנים האחרונות כדי לשפר ולשדרג את מערכת החינוך העירונית. אנו מקדמים שיטות לימוד חדשניות, אפשרויות בחירה, הקמת מבנים חדשים ומותאמי פדגוגיה ומרחיבים את התשתית שתסייע לנו לתת לילדות וילדי הוד השרון את מירב הכלים החינוכיים והערכיים. אני גאה בכך שיש מי שמבקשים ללמוד מהפעילות המוצלחת של אגף החינוך בהובלתה של מנהלת אגף החינוך, מיכל אפרתי. השלטון המקומי הוא הגורם המרכזי בקידום מערכת החינוך בארץ וחשוב שנדע ללמוד אחד מהשניה ולנצל כל אחד את ניסיונו ואת רעיונותיו של האחר/ת, לטובת קידום החינוך של כל ילדות וילדי ישראל".

  • עוד באותו נושא:
  • הוד השרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully