וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית חולים לניאדו - ערב התרמה למחלקת טיפול נמרץ חדשה

עודכן לאחרונה: 30.1.2022 / 17:36

ערב הגאלה יתקיים בהיכל התרבות בת"א ובמסגרתו יערכו הופעות מיוחדות של אברהם פריד רמי קליינשטין ולהקת תיסלם

האירוע יערך בסימן "מחברים עולמות" ויתקיים בהיכל התרבות בתל אביב, בנוכחות שר הבריאות ניצן הורוביץ, שרת המשפטים איילת שקד, אישי ציבור מכל גווני החברה הישראלית מכלל המגזרים, לצידם של בכירי המשק והכלכלה הישראלית, ובהנחייתם של העיתונאים דפנה ליאל ופוראת נאסאר. יו"ר האירוע הינו איש העסקים קובי שליסל.

במהלך הערב החגיגי יערכו הופעות מיוחדות של הזמר החסידי אברהם פריד שיארח את רמי קליינשטין, להקת תיסלם והזמר אמיר אבו.

בית החולים לניאדו מעניק טיפול לכ-500 אלף תושבי נתניה, השרון והמשולש, מכלל מגזרי החברה הישראלית. צוות בית החולים מורכב גם הוא מפסיפס ישראלי יוצא דופן של יהודים וערבים, דתיים וחילוניים, עולים חדשים וישראלים ותיקים, גברים ונשים, צעירים ומבוגרים, לצידם של אנשים ונשים בעלי מוגבלויות שונות.

סמנכ"ל פיתוח משאבים וקשרי חוץ בבי"ח לניאדו מאיר מרק: "תקופת ההתמודדות עם משבר הקורונה העלתה על שולחן הנהלת בית החולים את הצורך הדחוף לשדרג ולהרחיב את מחלקת טיפול נמרץ כללי הפועלת בבית החולים מזה כעשרים שנה. במהלך ההתמודדות עם מגיפת הקורונה נאבק צוות מחלקת טיפול נמרץ על חייהם של מאות מטופלים מאיזור השרון ועל חיי מטופלים רבים מרחבי הארץ שביקשו להגיע לבי"ח לניאדו, בעקבות השם הטוב שיצא לבית החולים בטיפול בנגיף".

מנכ"ל בית החולים לניאדו נדב חן: "מחלקת טיפול נמרץ הינה המחלקה, אליה מגיעים החולים הקשים ביותר בבית החולים. בניית מחלקה חדשה, עם הציוד החדיש ביותר, תזניק את יכולת בית החולים לתת מענה מהיר, איכותי ומקצועי למטופלים תושבי נתניה ואיזור השרון כולו. אנו מתכוונים לגייס סכום של 4 מליון ₪, עבור רכש הציוד והמכשור, ברמה הגבוהה ביותר"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully