וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצליה: שרת החינוך הגיעה לפגוש תלמידים

עודכן לאחרונה: 27.1.2022 / 18:24

בצל המתווה החדש במערכת החינוך סביב החלטת הממשלה לבטל את הבידודים בבתי הספר, אגף החינוך בעיריית הרצליה אירח הבוקר את שרת החינוך יפעת שאשא-ביטון.

שרת החינוך ביקרה במעון נעמ"ת "ירדן" לרגל ההחלטה החדשה שהמעונות בארץ לגילי 3-0 יהיו כפופים למשרד החינוך במקום למשרד הכלכלה. בהמשך הגיעה פמליית השרה לבית הספר הדמוקרטי, במהלך הביקור שוחחה עם התלמידים והמורים, שאלה לשלומם בתקופה מאתגרת זו, נכנסה לכיתות והתרשמה מהשיעורים שהמורים העבירו.

הרצליה. צילום - דוברות הרצליה, אתר רשמי
ראש העיר רצליה ושרת החינוך/אתר רשמי, צילום - דוברות הרצליה

כאשר נשאלו התלמידים אם הם מעדיפים להישאר בבית או להיות בבית הספר, וכולם השיבו - "להיות בבית הספר". השרה ביטון סיכמה כי בריאות הנפש של הילדים חשובה יותר מלהשאיר אותם בבית.

בביקור נכחו ראש העירייה, משה פדלון, סגנית ראש העיר ומחזיקת תיק החינוך, איה פרישקולניק, מנהל אגף החינוך והערכים, ד"ר יעקב נחום, יו"ר נעמ"ת, חגית פאר ונציגים ממערכת החינוך.

ראש העירייה, משה פדלון, הודה לשרה על הביקור, ומנה בפניה את הישגי החינוך בעיר. פדלון סיפר על ההשקעה הרבה של העירייה בבתי הספר, הגנים ומוסדות החינוך, על כיתות המחקר והמדעים שמסבות גאווה גדולה לעיר ולמדינה, על ההישגים הגבוהים של תלמידי הרצליה בבחינות הבגרות ועל כך שמערכת החינוך של העיר נמצאת תמיד במקומות הראשונים בכל הממדים הארציים. בנוסף, העירייה שוקדת בימים אלה על תוכנית להוספת מעונות יום ברחבי העיר.

  • עוד באותו נושא:
  • הרצליה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully