וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה באשקלון: העירייה נבחרה לקחת חלק בתוכנית 'הזירה' הארצית

עודכן לאחרונה: 27.1.2022 / 13:09

המדובר בתוכנית פורצת דרך הפועלת בשיתוף הרשות בשיטות עבודה חדשניות וייחודיות המובילות לשיפור וקידום רווחת ואיכות חיי התושבים; תומר גלאם,ראש העיר: "שמים את אשקלון על מפת החדשנות הארצית"

לראשונה בתולדותיה, נבחרה עיריית אשקלון לקחת חלק בתוכנית 'הזירה' של משרד הפנים - מינהל הפיתוח, קרן בלומברג ומרכז פרס לשלום וחדשנות.

מדובר בתוכנית ארצית פורצת דרך שמטרתה לפתח ולחזק חדשנות ברשויות על ידי בנייה, הכשרה וליווי של צוותים מקומיים, אשר פועלים בשיטות עבודה חדשניות, ומקימים יוזמות ייחודיות המסייעות לרשויות המקומיות בפתרון בעיות מורכבות, ומובילות לשיפור וקידום של רווחת התושבים.

במסגרת התכנית, הרשות תציב לעצמה אתגר עמו תתמודד במהלך השנה הקרובה וזאת באמצעות חדשנות, דאטה ושיתופי פעולה. צוות 'הזירה' ילווה, ילמד ויקנה את הכלים הנחוצים לאשקלון להובלת תהליך פיתוח של פתרונות לאתגרים המורכבים ביותר העומדים בפניה.

בהודעת הזכייה שנשלחה לראש העיר, תומר גלאם, נמסר כי "ההשתתפות בקול הקורא והגשת המועמדות דרשה מאמץ רב והרתמות מלאה של הרשות, ואנו מודים ושמחים על שבחרתם לקחת חלק בתהליך השנה".

ההשתתפות של עיריית אשקלון בתכנית, חיונית במיוחד נוכח גדילתה והתפתחותה של העיר המבוקשת בישראל למגורים. לצד הצמיחה של האוכלוסייה נוצרים אתגרים חדשים עבור העיר ויש להתמודד איתם בדרכים חדשות. תכנית 'הזירה' תסייע בפתרון אתגרים אסטרטגיים מורכבים אלו, זאת, תוך שימוש בכלים הלקוחים מעולמות החשיבה העיצובית והערכתית תוך הפעלת מנגנון קבלת החלטות מבוסס נתונים ומוכוון לקוח.

בשבועות הקרובים יחלו אנשי צוות 'הזירה' ואנשי משרד הפנים להציג מתווה ומתודולוגיה וכן ייבחר האתגר הראשון עליו תעבוד הרשות. כמו כן, יחלו בגיוס ראש הצוות ובחירת הצוות הרשותי.

ראש העיר אשקלון תומר גלאם. צילום- ראובן קפוצ׳ינסקי, אתר רשמי
ראש העיר אשקלון תומר גלאם/אתר רשמי, צילום- ראובן קפוצ׳ינסקי

ראש העיר, תומר גלאם: "אנו נרגשים וגאים לקחת חלק בתוכנית 'הזירה' ששמה את אשקלון על מפת החדשנות הארצית. אשקלון נמצאת בתנופה אדירה שמזמנת גם אתגרים במגוון של תחומים והרשות כולה פועלת לילות כימים על מנת לתת להם מענה. גם כעת, יחד עם השותפים החדשים שלנו, נמשיך לספק פתרונות חדשניים, מתקדמים ואיכותיים עבור תושבי העיר ונעמיד לטובת כך את מיטב המשאבים הרשותיים. תודה למשרד הפנים, לקרן בלומברג ולמרכז פרס לשלום על הבחירה באשקלון ובהצלחה רבה לכל העוסקים במלאכה".

  • עוד באותו נושא:
  • אשקלון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully