וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קריית יערים: האורחים מהחתונה נתקעו בלילה בכביש 1 - תושבי הישוב החרדי אירחו אותם

עודכן לאחרונה: 27.1.2022 / 12:52

סיימו את החתונה ונתקעו בכביש במשך שלוש שעות. מאות פונו לאולמות של המועצה המקומית קרית יערים. ראש המועצה יצחק רביץ: "שמחנו לארח אותם ולהעניק להם ציוד ומזון"

מאות אורחים שהגיעו אמש לחתונה באולם שמחות בפאתי ירושלים מצאו את עצמם עם סיום האירוע תקועים בכביש מספר 1 סמוך לנווה אילן. בקור מקפיא ושלג שיורד, פנתה משטרת ישראל לראש מועצת קרית יערים הרב יצחק רביץ וביקשה ממנו סיוע - לארח בתחומי המועצה את האורחים.

"קיבלנו טלפון בסביבות 2 לפנות בוקר שיש אנשים שתקועים בכבישים כבר שלוש שעות, בלי אוכל בלי מזון בלי חימום. מייד הוצאנו צוותים שיכווינו אותם לאולמות שלנו ופתחנו את הסופרמרקט היישובי, משם הוצאנו מרקים, אוכל לתינוקות וציוד חימום בחינם לכל האורחים כדי שירגישו מעט חום" מספר הרב רביץ, ומוסיף, "מרגש אותנו מאוד להיות מכניסי אורחים של עם ישראל כולו, אנו מודים גם לתושבים שטרחו והכינו אוכל חם עבור האורחים, עם ישראל עם אחד, שנזכה בעזרת השם להמשיך ולעשות טוב"

קריית יערים. דוברות קריית יערים, אתר רשמי
קריית יערים/אתר רשמי, דוברות קריית יערים
קריית יערים. יחצ, אתר רשמי
קריית יערים/אתר רשמי, יחצ

עמנואל, אחד האורחים שמתגורר בעפולה סיפר כי הוא לא הכיר את המועצה החרדית ממערב לירושלים וזו פעם ראשונה שהוא במקום "אין לי מילים לתאר את מה שעבר עלינו, חוויה ענקית, במשך שלוש שעות עמדנו בכביש חסרי אונים עד שהוצע לנו להכנס לקרית יערים שם בתוך דקות הביאו לנו את כל מה שהיינו צריכים ממזון ועד ציוד חם. אני רוצה להודות אישית לראש המועצה הרב יצחק רביץ שיחד עם התושבים עשו מאמצים עילאיים כדי שנרגיש טוב וכדי שיהיה לנו חם"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully