וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירושלים: נלחמים בבידוד - מתנדבים הגיעו לבתים של ילדים חולים

עודכן לאחרונה: 25.1.2022 / 13:25

סניף ירושלים של עמותת "שמחה לילד", המלווה ותומכת בילדים החולים במחלות גנטיות וכרוניות, יצא השבוע במבצע "רעם ירושלמי", במסגרתו מחולקים לחניכי העמותה באופן אישי משלוחים מיוחדים ומפנקים. המבצע יצא לדרך בעקבות הבידוד שנכפה על הילדים בשל הגל החמישי.

בעקבות הגל החמישי, הופסקה הפעילות הקבוצתית של העמותה, המטפלת בילדים החולים במחלות גנטיות וכרוניות, ונמצאים בקבוצת סיכון. בסניף הירושלמי החליטו להגיע באופן אישי לכל ילד וילד, ולהעניק לו חבילה מפנקת הכוללת פעילויות, משחקים ונשנושים

עמותת שמחה לילד מטפלת בחניכיה בשתי דרכים עיקריות: הצמדת חונך אישי לילדים, וכן פעילות קבוצתית, שנערכת לפחות פעם בשבוע, שמטרתה לתת לילדים את תחושת השווים, מול ילדים הסובלים ממוגבלות, בדומה אליהם. הפעילות המשותפת רקמה מערכת יחסים מיוחדת וחזקה בין ילדי העמותה, והיא חשובה עבורם מאוד.

שמחה לילד. יחצ, אתר רשמי
שמחה לילד/אתר רשמי, יחצ

לפני מספר שבועות, בתחילתו של הגל החמישי, המליצו צוותי הרפואה המלווים את העמותה להפסיק את הפעילויות הקבוצתיות של הילדים, הנמצאים בקבוצת סיכון מוגברת לקורונה, למרות חשיבותם הרבה להרגשתם והעצמתם של הילדים. בעקבות זאת החליטו גם בסניף הירושלמי להפסיק את הפעילות המשותפת, ופעילות העמותה נמשכת רק באמצעות החונכים האישיים.

בסניף הירושלמי החליטו שזה לא מספיק, ולאחר חשיבה ארוכה מה לעשות, הוחלט להגיע עם רכב, באופן אישי, לכל אחד ואחת מעשרות חניכי הסניף, עם משלוח מפנק שכולל פעילויות, משחקים, ביגוד חורף ונשנושים, על מנת להנעים ככל שניתן את התקופה הנוכחית עבורם. את הרכב לעמותה תרם למספר ימים סניף חברת השכרת הרכב בלו סקיי בירושלים והמתנדבים יצאו לדרך.

"המטרה שלנו היא להגיע לכל אחד ואחת מ-87 חניכי הסניף הירושלמי בשבוע אחד", אמר השבוע מנכ"ל עמותת שמחה לילד, אלי קלרמן. "צריך לזכור שחניכי הסניף פרוסים בכלל אזור ירושלים - בקעת הירדן, מודיעין, גוש עציון, בנימין, מעלה אדומים ובית שמש, ולכן זה היה מאתגר וכלל לא פשוט - אבל חשוב מאוד - גם לנו וגם לחניכים. אני תקווה שהגל הנוכחי יסתיים במהרה ונוכל לחזור לפעילות הקבוצתית".

  • עוד באותו נושא:
  • ירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully