וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקציב עיריית רחובות לשנת 2022: מיליארד מאה חמישים ואחד מיליון ש"ח

עודכן לאחרונה: 24.1.2022 / 19:32

ראש העיר רחמים מלול: "השנה הגדלנו את התקציב בכ40 מיליון ש"ח. תקציב העירייה משקף את פעילות העירייה, את השירותים לתושבים ואת המאזן בין ההוצאות להכנסות"

מועצת העיר אישרה הערב את התקציב העירוני לשנת 2022 בהתאם להצעת התקציב שהונחה על שולחנה, היקף התקציב השנה יעמוד על 1,151,815,000 ₪, המשקף עליה של כ- 3.4% מתקציב 2021, שעמד על 1,113,392,000 ₪

על-פי הנתונים המשוערים של ביצוע התקציב בשנת 2021, גם שנת 2021 צפויה להסתיים באיזון תקציבי.

מנתוני משרד הפנים עולה כי העיר ממשיכה לגדול ולהתפתח, ומהווה עיר אטרקטיבית להגירה חיובית של זוגות צעירים לעיר. נכון לסוף שנת 2021 אוכלוסיית העיר מונה כ-159,000 נפש, המשקפת גידול של כ- 2500 איש לעומת אשתקד.

במסגרת הגידול בתקציב עיריית רחובות לשנת 2022, נרשם גידול בהוצאות בעיקר בתקציבים המיועדים לתחומי החינוך, חזות העיר והתרבות.

הכנסות העירייה מקרנות הפיתוח לשנת 2021 מסתכמות בכ- 257 מיליון ₪, גידול של 63 מיליון ₪ לעומת 2021.

כ- 217 מיליון ש"ח מתוכם הושקעו בשנה החולפת בחידוש תשתיות ברחבי העיר, בשיפור חזות העיר, גנים ונוף, מוסדות חינוך ומבני ציבור , תשתיות ניקוז, שיפוצי קיץ במוסדות חינוך, חידוש כבישים ומדרכות וסלילתם ועוד.

גם השנה העירייה תמשיך לפתח תשתיות ולהקים מבני ציבור, חינוך, מועדונים קהילתיים וספורט, וזאת בהתאם להכנסות מקרנות הפיתוח ובהתאם לסיכומים שבהסכם.

רחמים מלול ראש העיר רחובות. צילום: רמי זרנגר, אתר רשמי
רחמים מלול ראש העיר רחובות/אתר רשמי, צילום: רמי זרנגר

ראש העיר, רחמים מלול: "רחובות ממשיכה לגדול ולהתפתח ולהוות עיר אטרקטיבית לזוגות צעירים שבאים להשתקע בעיר; בהתאם, אנו מגדילים את היקף השירותים והמשאבים בכל התחומים, על מנת לשמור על רמת שירות גבוהה ומיטבית לתושבי העיר. השנה הגדלנו את תקציב מערכת החינוך, הוספנו לתקציב התרבות, ולתקציב חזות העיר. גם השנה בע"ה נמשיך לפתח תשתיות ולהקים מבני ציבור, חינוך, מועדונים קהילתיים וספורט ועוד. העלייה בשיעור התחלואה וחוסר הוודאות מאתגרים אותנו להמשיך ולפעול למען בריאות התושבים ורווחת הנזקקים "


מאיר דהן, מנכ"ל העיריה: "התקציב השוטף ותקציב הפיתוח מבטאים את המשך תנופת הפיתוח שרחובות עוברת בשנים האחרונות. השנה היא שנת מפתח שבה יקודם חזון ראש העיר ויהפוך מתוכניות לעובדות בשטח, בדגש על פרויקט ההתחדשות העירונית הגדול ביותר במדינה בשכונת קריית משה"

  • עוד באותו נושא:
  • רחובות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully