וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת ים: מיזם חוג חינם לילדים יורחב

עודכן לאחרונה: 24.1.2022 / 15:24

בעקבות הצלחת הפרויקט, בו הפכה בת-ים לעיר המובילה שמעניקה חוגים בחינם לילדים, החליטו בעירייה להרחיב זאת לשכבות גיל נוספות. צביקה ברוט, ראש העיר בת ים - "לילדי בת ים מגיע הטוב ביותר ועכשיו הם גם יקבלו את זה ללא תשלום".

עיריית בת-ים בשיתוף החברה לתרבות פנאי וספורט מפעילות השנה המיזם "חוג חינם לכל ילד". מדובר במיזם בו העיריה, מציעה חוג חינם לילדי כיתות א'-ג' בשעות אחר הצהריים. ברוט סיכם באחרונה עם יו"ר מפעל הפיס, אביגדור יצחקי, השותף למיזם, כי בשנה הבאה יתרחב המיזם לשכבות גיל נוספות.

התוכניות כוללת חוגים שונים ומגוונים, כולל חוגים במתנ"סים ברחבי העיר, באגודות הספורט החיצוניות, תנועות הנוער, באודיטוריום ובפרויקט סולמות.

מדובר במהלך חינוכי, חברתי וערכי שבה על רקע החלטת הנהלת העיר להציב את החינוך בעיר בת-ים בראש סדר העדיפויות העירוני. בנוסף ביקשה הנהלת העיר לוודא שכל ילד יוכל לקבל חוג בדרך שיוויונית, בלי קשר למצבה הכלכלי של משפחתו.

בת ים. צילום - דוברות בת ים, אתר רשמי
בת ים/אתר רשמי, צילום - דוברות בת ים

ראש העיר, צביקה ברוט, ציין כי "השקת התכנית לחוגים חינם לילדי בת-ים היא פועל יוצא של ההתחייבות שלי להעלות את רמת השירותים ורמת ההשקעה בתושב". עוד הוסיף ברוט כי: "בשנתיים האחרונות התמקדנו בשיקום הקופה הציבורית, בשקיפות ובניקיון כפיים, וכן בניקיון, החלוקה לרובעים ושיפוץ הגינות. כעת, לאחר שהצלחנו להגדיל את הכנסות העיריה, אנו יכולים להביא בשורות חדשות לתושבים לאחר שנים ארוכות של קיפאון בתחום הזה. זו בשורה של ממש לילדי העיר, שבאה לצד השקעה אדירה בשיפוץ מבני החינוך בעיר. אני מאמין שההשקעה הטובה ביותר לקידום עתידה של בת-ים, הוא קודם כל ההשקעה בחינוך. בשל כך החלטנו להשקיע בפרויקט החוגים החשוב, שיעניק מדי שנה תמורה חשובה לאלפי ילדים, הורים, ולעיר כולה."

בת ים. צילום - דוברות בת ים, אתר רשמי
בת ים/אתר רשמי, צילום - דוברות בת ים

אלי יריב, מ"מ ראש העיר ומחזיק תיק החינוך: "אני שמח וגאה להוביל יחד עם ראש העייריה צביקה ברוט, מהלך חינוכי, חברתי וערכי שמוכיח שוב ושוב שהחינוך בעיר בת-ים עומד בראש סדר העדיפויות. זוהי בשורה חשובה לאלפי משפחות. יחד עם התוכניות העשרה והבינוי במוסדות חינוך אלו סכומים חסרי תקדים והגבוהים ביותר שהושקעו אי פעם בחינוך העירוני ואני גאה מאוד על כך.

יודפת אפק-ארזי, מנכ"לית העירייה: "קידום מערכת החינוך בעיר זה אחד הדברים שהכי חשובים לנו. בראש ובראשונה מטרת פרויקט 'חוג חינם' הינה ליצור שוויונות בין כלל התלמידים והתלמידות בעיר בת-ים במסגרות החינוכיות וכך להבטיח שכל אחד מילדיי העיר יוכל ליהנות ולהשתתף בחוג העשרה אחד לפחות, בלי קשר למצבה הכלכלי של משפחתו. ההשקעה שאנו מקדמים במערכת החינוך העירונית, הן בתוכניות לימוד והעשרה, והן בבינוי ותחזוקת מוסדות החינוך חסרות תקדים. אני מודה למנכ"ל החברה לתרבות, פנאי וספורט, שמעון אטיאס, ולעובדי החברה אשר עמלו רבות על גיבושה של התוכנית."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully