וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באר שבע: תאגיד המים זכה בפרס יוקרתי

עודכן לאחרונה: 24.1.2022 / 12:22

תאגיד המים 'מי שבע' קיבל השבוע את "תו היהלום"- התו היוקרתי ביותר שמעניק מכון התקנים הישראלי לארגונים בעלי שבעה תקני איכות ומעלה

תאגיד המים של באר שבע - קיבל השבוע את "תו היהלום"- התו היוקרתי ביותר שמעניק מכון התקנים הישראלי לארגונים בעלי שבעה תקני איכות ומעלה.

"תו היהלום" הוענק השבוע בטקס חגיגי במשרדי 'מי שבע' במעמד מנכ"ל התאגיד ומנכ"ל מכון התקנים. התו העונק לארגון על פעילותו וכשירותו הניהולית, המקצועית והערכית העומד לפחות בשבעה תקני איכות. תאגיד המים מי שבע זכה לאורך השנים ב"תו הזהב" על עמידה בשלושה תקני איכות נבחרים וגם ב"תו הפלטינה" על עמידתו בחמישה תקנים נבחרים.


אינג' מריו לובטקין, מנכ"ל מי שבע: "קבלת תו היהלום, המשלב בין כמה תקנים לאיכות התאפשרה השנה הודות לתהליכים ולבקרות שהוטמעו בתאגיד. אני גאה בעובדים אשר מיישמים את ערכי התאגיד ומגיעים להישגים פורצי דרך. בחירת התקנים נעשתה בקפידה ונועדה לחזק את מערך ההמשכיות העסקית של התאגיד ולהבטיח מניעת שוחד והונאות. בהשגת יעד חשוב זה התאגיד מציב לעצמו סטנדרט איכות גבוה אותו יידרש להמשיך לשמר ובכך לקיים את ערך השיפור המתמיד והחתירה למצוינות שמוביל התאגיד".

ד"ר גלעד גולוב, מנכ"ל מכון התקנים הישראלי: "כיליד באר שבע וכתושב האזור אני גאה במיוחד להעניק את התעודה לארגון שאחראי על הספקת שירותי מים וביוב ומטפל באופן נאות בשפכים באזור. מי שבע נכנס היום למועדון הייחודי של ארגונים בעלי תו היהלום היוקרתי של מכון התקנים ועל כך תבורכו ותצליחו".

  • עוד באותו נושא:
  • באר שבע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully