וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אור יהודה: אומרים לא לשיימינג ולאלימות

עודכן לאחרונה: 23.3.2022 / 17:22

כ-180 תלמידים המשתתפים במועצות התלמידים ובפרלמנט הילדים באור יהודה נפגשו בכנס עירוני שמטרתו שיפור השיח המכבד ומיגור תופעות השיימינג והאלימות בכל המדיות

בכנס שמעו התלמידים את הרצאתו מעוררת ההשראה של הסופר והמוסיקאי יונתן דורון, בה העניק כלים מעשיים לנושא החרמות והדגיש עד כמה חשוב לשתף את הצוות החינוכי בבית הספר בכל מקרה חריג שמתרחש. בהמשך התקיימו מושבים מקבילים שבהם העלו התלמידים רעיונות ויוזמות לקידום שיח מכבד ומיגור האלימות. בתום הכנס ימשיכו התלמידים את הפעילות בתוך בית ספרם.

את המיזם הוביל אגף החינוך אור יהודה בראשות דלילה אשכנזי, כחלק מהתכנית האסטרטגית לחדשנות בחינוך והאמנה החינוכית שנחתמה לפני כחודש.

אור יהודה. צילום - סטודיו ישראל, אתר רשמי
אור יהודה/אתר רשמי, צילום - סטודיו ישראל

ראש העיר, ליאת שוחט, בירכה את כלל המשתתפים, וציינה: "אין שמחה ממני לראות את התלמידים שיושבים וחושבים יחד על יוזמות חינוכיות ועל ההנעה והמוביליות החברתית שתוביל בסופו של דבר לשיח מכבד בין כל באי מוסדות החינוך. אני מאמינה שביסוס ערכים קודמים לכל כי חברה שנשענת על ערכים של סובלנות וקבלת האחר היא חברה שתכתליתה להיות חברת מופת שבה התלמידים של היום הם האזרחים של המחר. ככל שנשקיע בדור הצעיר מוקדם יותר, כך נקצור את הפירות לעתיד".

דלילה אשכנזי, מנהלת אגף החינוך, הוסיפה: "מחמם את הלב לראות את תלמידי אור יהודה מגיעים להשפיע ולעסוק בנושא כל כך חשוב. התלמידים הללו מהווים עבורנו שגרירים וסוכני שינוי מהמעלה הראשונה במטרה להפוך את החברה הישראלית באור יהודה בפרט ובארץ בכלל לחברה הוגנת שמכבדת את הזולת. יותר מכל אנו כבר מתרגשים לראות את תוצרי היוזמות החברתיות שיוצגו ב'שבוע החינוך' שיתקיים בחודש אפריל השנה".

  • עוד באותו נושא:
  • אור יהודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully