וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טבריה:שתי רעידות אדמה בתוך 12 שעות

עודכן לאחרונה: 23.1.2022 / 18:34

בועז יוסף, יו"ר הוועדה הממונה בטבריה: "זמן רב אנו זועקים לסיוע מממשלת ישראל, אך לצערי אנו לא זוכים לא שיתוף פעולה ולא למציאת פתרון. ממשלת ישראל חייבת להיכנס לעובי הקורה ולפעול במיידית לחיזוק המבנים בטבריה כדי למנוע אסון"

בעקבות שתי רעידות האדמה שהורגשו בטבריה אמש סמוך לחצות והיום בשעת צהריים מוקדמת, המוקד העירוני של עיריית טבריה הוצף בגל של פניות מצד תושבי העיר, שדיווחו על חשש לתזוזות בבניינים בהם הם מתגוררים.

קב"ט העירייה וסגן מהנדס העיר סיירו במוקדים השונים ובדקו מקרוב את תלונות התושבים. סגן המהנדס אף סייר בדירות שבבניינים ובחן מקרוב את המקומות בהם קיים התפר של המבנים ומקומות נוספים שעליהם הצביעו התושבים.

רעידת אדמה בטבריה. צילום - דוברת טבריה, אתר רשמי
רעידת אדמה בטבריה/אתר רשמי, צילום - דוברת טבריה

יו"ר הוועדה הממונה בועז יוסף עמד בקשר רציף עם נציגי העירייה בשטח וגם שוחח עם פיקוד העורף, ממנו ביקש לשלוח באופן בהול מהנדסים ואנשי מקצוע, שיעברו כבר מחר בין המוקדים השונים שעליהם דיווחו התושבים ויערכו בהם בדיקות מקיפות יותר עם האמצעים העומדים לרשותם.

יו"ר הוועדה הממונה בטבריה בועז יוסף התייחס לשתי רעידות האדמה שהורגשו בעיר מאז הלילה ואמר: . זמן רב אנו זועקים לסיוע מממשלת ישראל, אך לצערי אנו לא זוכים לא שיתוף פעולה ולא למציאת פתרון. ממשלת ישראל חייבת להיכנס לעובי הקורה ולפעול במיידית לחיזוק המבנים בטבריה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully