וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עפולה: חדש רכב שיתופי על בסיס יומי

עודכן לאחרונה: 20.1.2022 / 14:07

בחודש הקרוב יושק בעפולה שירות חדש במסגרתו יוצבו רכבים במספר מוקדים בעיר ובשכונות ויהיה ניתן לשכור רכב על בסיס שעתי או יומי באמצעות הזמנה באפליקציה.

כחלק מהמאמץ של עיריית עפולה להרחיב את פתרונות התחבורה בעיר הושק לאחרונה פיילוט קורקינטים שהצטרף לשירותי התחבורה הציבורית וזוכה להצלחה רבה. בעקבות ההצלחה יושק בקרוב שירות חדש נוסף - רכב שיתופי, שיופעל באמצעות שתי חברות ארציות שזכו במכרז של החברה הכלכלית המובילה את המיזם.

'רכב שיתופי' הינו שירות הפועל כבר בערים שונות ברחבי המדינה ובמסגרתו ניתן לשכור רכב בכל שעות היממה. מיד עם כניסת השירות לעפולה בקרוב יוקצו מספר אזורים בעיר, ברובע יזרעאל ובשכונות הוותיקות שבהם יוצבו המכוניות כדי לאפשר לתושבים להגיע לרכבים ולהחזירם בתום השימוש בקלות ובמהירות.

שתי הזכייניות מציעות מודלים שונים של המיזם כאשר "סיטי קאר" יאפשרו לשכור רכב שיתופי 24 שעות ביממה (מלבד שבת) ותשלום על בסיס שעתי בתעריפים שונים ואילו חברת "שלמה סיקסט Share" יאפשרו השכרה על בסיס יומי 24/7 במחיר אחיד גם לנהגים צעירים כך שכל תושב יוכל לבחור את המודל המתאים ביותר עבורו.

מנכ"ל החברה הכלכלית, נתנאל כהן, שהוביל את המיזם אמר השבוע: "מדובר בשירות נוסף שמטרתו להרחיב את מדיניות פתרונות התחבורה שמוביל ראש העיר אבי אלקבץ לטובת תושבי העיר לצד האפשרויות הקיימות של רכבת, אוטובוסים, מוניות, קורקינטים ועוד".

  • עוד באותו נושא:
  • עפולה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully