וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נגב: מחזקים את התקשורת בדרום

עודכן לאחרונה: 19.1.2022 / 16:19

במעמד שר התקשורת יועז הנדל, ח"כ ניר אורבך, ראש מועצת רמת הנגב ערן דורון, התקיים היום (ג') טקס חגיגי ביישוב רתמים לחניכת אתר סלולרי חדש של חברת סלקום שישרת את תושבי האזור

הקמת האתר לקחה מספר חודשים ונעשתה לאחר שיתוף פעולה ועבודה מאומצת של משרד התקשורת בראשותו של השר הנדל, ראש המועצה האזורית ערן דורון ונציגי היישוב רתמים. זהו עוד צעד חשוב בשיפור תשתיות התקשורת באזור ומתווסף לתנופת פריסת הסיבים.

השר יועז הנדל (תקווה חדשה) אמר בטקס: "אנחנו מפתחים כל מקום ודואגים שיהיה איכות חיים. יש כאן גם היבט של ריבונות. בלי לשבת כאן חזק, בלי לטעת עצים ואנטנות - הנגב לא יהיה שלנו. אין לנו אפשרות אחרת. אין לנו נגב אחר. האנטנה כאן זה ריבונות. היכולת לפתח יישוב ולעבוד מרחוק זה ריבונות. ואם לא יהיה לנו את זה, אנחנו נאבד את הנגב. במשך שנים המדינה עצמה את העיניים, ואנשים טובים פה בחרו לעשות מעשה בזמן שהדרג המדיני התעלם, התעלמות מובילה למה שראינו בשומר החומות, מעורבות מובילה להקמת תשתיות תקשורת".

ראש המועצה האזורית ערן דורון אמר, "אני עוקב מקרוב, משרד משרד, נושא נושא. אין משרד שעוזר לנו כמו משרד התקשורת. יועז גם בקדנציה הקודמת וגם בקדנציה הנוכחית, עובד על כך שתהיה פה קליטה ויהיו פה סיבים. אנחנו רואים היום כמה זה נצטרך וחשוב עם כל הישיבות זום ועבודה מרחוק. רוצה להודות לכם על הנכונות והעבודה למען האזור. ויש עוד אתגרים שצריך לפתור, ואני מאמין שגם שם תעזרו ותסייעו".

אנטנת סלולר בנגב. צילום- רמת הנגב, אתר רשמי
אנטנת סלולר בנגב/אתר רשמי, צילום- רמת הנגב
  • עוד באותו נושא:
  • רמת הנגב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully