וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירוע ט"ו בשבט בעמק השלום: מרבד הכלניות הנסתר

עודכן לאחרונה: 19.1.2022 / 15:21

הפנינג מיוחד יכלול מגון רב של פעילויות בטבע כמו סיורים רגליים וסיורי אופניים, שתילת עצים, דוכנים לאכילת פיתות דרוזיות, תה עם צמחים מקומיים, מוזיקה ועוד.

מטה המאבק נגד הבנייה באזור עמק השלום והמרחב הביוספרי, תושבי יקנעם והמועצה האזורית מגידו מזמינים את כלל הציבור לקחת חלק בהפנינג לכל המשפחה לכבוד חג ט"ו בשבט שיתקיים באחד מאתרי הטבע היפים בישראל- ערוץ נחל סנין אשר בעמק השלום.

האזור שמארח למעלה ממיליון תיירים בשנה, מאכלס מינים נדירים של חי וצומח ומציע את אחד ממרבדי הכלניות הצבעוניות הגדולים והאחרונים שנשארו במדינת ישראל. "במקום ריכוז של פריחת כלניות סגולות, כחולות, אדומות ורודות ועוד שנראות כמרבד קסמים מהפנט", אומרת ימית ארז, תושבת יקנעם עילית.

ההפנינג המיוחד יכלול מגון רב של פעילויות בטבע כמו סיורים רגליים וסיורי אופניים, שתילת עצים, דוכנים לאכילת פיתות דרוזיות, תה עם צמחים מקומיים, מוזיקה ועוד.

"אם יצא מהלך זה לפועל ייהרס משאב הטבע הנדיר והמיוחד הזה. אירוע ט"ו בשבט שיתקיים בעמק מעבר להיותו חגיגה של הטבע, הפרחים והעצים, מהווה עמידה של התושבים על הצורך בשמירה על המקום. הציבור הישראלי כולו אשר נהנה מיופי הטבע והשטחים הירוקים מוזמן לקחת חלק בהפנינג המיוחד ולסייע במאבק בשמירה על הטבע ועל העמק השלום.", מסכמת ימית ארז.

הזמן - יום שבת 22.1.22 בשעה 12:00
המיקום - עץ השקדיה על קו הגבול בין שטחי יקנעם ומ.א. מגידו.
איך מגיעים ? - מהחניון מאחורי הביג ביקנעם או מחניון החרובים.
מחיר: חינם

  • עוד באותו נושא:
  • מגידו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully