וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשקלון: מתקן ביטחוני חדש לשיטור הימי

עודכן לאחרונה: 19.1.2022 / 13:51

המתקן יחל את פעילותו בחודשים הקרובים וייתן מענה נוסף להגברת הביטחון האישי והציבורי לאורך רצועת החוף באשקלון

ביוזמת עיריית אשקלון והחברה הכלכלית לאשקלון הוסב נכס של החברה הכלכלית במרינה אשקלון לטובת מתקן ביטחוני עבור המשרד לביטחון פנים אשר יאוכלס על ידי היחידה המבצעית של שיטור ימי לכיש.

החברה הכלכלית, בשיתוף המשרד לביטחון פנים, תכננה וביצעה את ההתאמות הנדרשות במבנה כך שיתאים לצרכי היחידה המבצעית, המטפלת באירועי ביטחון ופעילות מניעה לאורך חופי הים ובחודשים הקרובים יאוכלס המבנה ותחל הפעילות במתקן החדש.

אשקלון, מיתוג מחדש אור יום. אדי ישראל,
אשקלון, מיתוג מחדש אור יום/אדי ישראל

נציין כי ערי חוף דרומיות נוספות התמודדו על מיקומה החדש של היחידה אך הן הנהלת העירייה והן הנהלת החברה הכלכלית לאשקלון ראו ביחידה עוגן לביטחון התושבים, העוגנים במרינה, התיירים, המבלים במתחם המרינה וכלל תושבי הדרום ופעלו למציאת הפתרונות שהובילו בסופו של דבר לבחירה בעיר אשקלון כביתה החדש של היחידה החשובה.

תומר גלאם ראש העיר אשקלון

ראש העיר אשקלון תומר גלאם. צילום- ראובן קפוצ׳ינסקי, אתר רשמי
ראש העיר אשקלון תומר גלאם/אתר רשמי, צילום- ראובן קפוצ׳ינסקי

ראש העיר אשקלון, תומר גלאם: "העיר אשקלון גאה לארח בתחומה את היחידה המבצעית של השיטור הימי המהווה חיזוק משמעותי לביטחון האישי והציבורי באשקלון. פעילות היחידה תצטרף לשורה של פעולות ויוזמות שאנחנו מובילים ביחד עם משטרת אשקלון על מנת לספק מענה בתחום הביטחון האישי ברחבי העיר בכלל וברצועת החוף בפרט, בעיר שהולכת וגדלה במספר התושבים וכן במספר המבקרים הפוקדים אותה מידי שנה".

מנכ"ל החברה הכלכלית, יוסי דיין: "אנו שוקדים על פיתוח מיזמים כלכליים ומכשירים פיננסים כל העת, בחשיבה מתמדת מחוץ לקופסא. זו דוגמא מצוינת למיזם שדורש יצירתיות ומקוריות. רווחת הציבור, תושבי העיר ומבקריה, היא מטרתנו ולכן המיזמים שלנו נבחנים ביכולת שלהם לשפר את רמת השירות ואת רמת החיים בעיר תוך ניצול מקסימלי של נכסים עירוניים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully