וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באר שבע: תעשיית ההיי-טק בתנופה

עודכן לאחרונה: 18.1.2022 / 18:24

במרכז החדשנות של מונא-חלל לשינוי פיתחו לראשונה מהנדסים ומהנדסות חממה אוטונומית שתסייע ותשדרג את החקלאות בישראל

תעשיית ההיי-טק בבאר שבע והאזור ממשיכה לצמוח. העיר צועדת בצעדי ענק אל עתיד מפותח עם תעשיות עתירות ידע, בניית מטרופולין רחב, רובע חדשנות והיי-טק.

עיירת באר שבע ועמותת "מונא-חלל לשינוי" בשיתוף בנק הפועלים, חברת יעדים וחברת כיוונים השתתפו בסיום פרויקט הגמר במרכז החדשנות של "מונא-חלל לשינוי" בעיר בו הציגו 22 מהנדסים ומהנדסות "חממה אוטונומית" אשר מפיקה ממדי לחות, מזיקים, פחמן, השקייה עצמאית ועוד בדגש על אזורים גיאוגרפיים מרוחקים ומאותגרי שליטה.

את ההכשרה לתעשייה ביצעו המהנדסים בקורס במשך שישה שבועות עם הכוון תעסוקתי ועם קרוב ל-50 אחוז השמות לחניכים שהחלו את הקורס.

במרכז החדשנות של "מונא-חלל לשינוי" בארשבע. צילום- מונא חלל לשינוי, אתר רשמי
במרכז החדשנות של "מונא-חלל לשינוי" בארשבע/אתר רשמי, צילום- מונא חלל לשינוי

מרכז החדשנות של "מונא-חלל לשינוי" נותן בשנים האחרונות מענה לתושבי הנגב ומסייע למצוא תעסוקה איכותית במטרה להכשיר ולפתח את ההון האנושי ולתווך אותו לתעשייה שהופכת להיות תעשייה מתקדמת.

מנכ"ל "מונא-חלל לשינוי" אסף ברימר מברך ואומר כי: "אנחנו ב"מונא-חלל לשינוי" שמחים להביא דור חדש ואיכותי של מהנדסים לשוק ההיי-טק הישראלי, כולל אוכלוסיות מגוונות מכל הקשת הרחבה של החברה הישראלית. צעירים וצעירות מהפריפריה שמקדמים מיזמים חדשים, עושים מהפכה טכנולוגית, ומביאים שינוי משמעותי לחברות הגדולות במשק הישראלי והבינלאומי. רשת האקדמיות-היישומיות של ארגון "מונא - חלל לשינוי" בשיתוף שגרירות ארה"ב ובנק הפועלים, שילבו בהצלחה בשנה החולפת 280 השמות של צעירים וצעירות מכל המגזרים בתעשיית ההיי-טק המשגשגת בישראל. מונא חורטת על דגלה הצמחת מנהיגות מקומית דרך שילוב בתעשיית ההיי-טק".

במרכז החדשנות של "מונא-חלל לשינוי" באר שבע. צילום- מונא חלל לשינוי, אתר רשמי
במרכז החדשנות של "מונא-חלל לשינוי" באר שבע/אתר רשמי, צילום- מונא חלל לשינוי

מנכ"ל יעדים ליאור דיעי הוסיף ואמר כי: "עיריית באר שבע בצעדי ענק אל עתיד מפותח עם תעשיות עתירות ידע ,עם בניית מטרופולין רחב ועם רובע חדשנות והייטק. הדבר החשוב ביותר זה למצוא תעסוקה איכותית לתושבי העיר והאזור להכשיר ולפתח את ההון האנושי ולתווך אותו לתעשייה שהופכת להיות תעשייה מתקדמת ואנחנו מברכים על ההכשרה שבוצעה ומודים על השיתוף הפעולה שנוצר".

  • עוד באותו נושא:
  • באר שבע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully