וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבעתיים: זכו בפרס החינוך הארצי של משרד החינוך

עודכן לאחרונה: 17.1.2022 / 16:31

בית ספר ברנר זכה בפרס החינוך הארצי של משרד החינוך, על קידום מצוינות והישגים לימודים גבוהים ופיתוח אקלים חינוכי מיטבי

בשנה שעברה, בשל הקורונה, לא הייתה בחירה של בית הספר מצטיין ברמת הארצית ולפיכך רק עתה פרסמה הוועדה הארצית את תוצאות בחירתה לשנת הלימודים תש"ף.

בנימוקי הבחירה של משרד החינוך צוין כי "בית הספר ברנר הוא בית חם ומרחב של צמיחה, המאפשר למידה משמעותית והתנסויות בתחומים שונים תוך הקפדה על אקלים נעים ובטוח". עוד צוין כי חל שיפור בהישגים במיומנויות היסוד בקרב כל תלמידי בית הספר, בדגש על מקצועות הליבה: שפה, מתמטיקה, אנגלית ומדעים.

ברנר תואר כמוסד חינוכי המאמץ עקרונות של פדגוגיה חדשנית תוך שימוש במרחב חדשנות רב תחומי, מעבדות מדעים ומחשבים, חדר חלומות, אולפן הפקות ועוד. בבחינת האקלים החינוכי, נמצא כי בברנר משקיעים בחינוך לערכים ובחיזוק תחושת המוגנות והשייכות, באמצעות שיעורי כישורי חיים, מעגלי שיח רגשי וחונכויות.

רן קוניק, ראש עיריית גבעתיים: "ברכות לבית הספר ברנר - לסגל החינוכי, לתלמידים ולהוריהם, על הזכייה בפרס החינוך הארצי של משרד החינוך. תודה למנהלת היוצאת שלה זכויות רבות, רונית גרייף, ובהצלחה למי שהייתה סגניתה וכעת מנהלת את בית הספר, מזל שלו. בשנים האחרונות ביה"ס ברנר הטביע חותם בתחום ההוראה החדשנית, לצד טיפוח סביבה לימודית ערכית והעצמת התלמידים והתלמידות. הזכייה היא גאווה גדולה לעיר גבעתיים, שבה תחום החינוך נמצא תמיד בחשיבות עליונה. נעשה הכל כדי לשמור על הישגים מרשימים אלו ונמשיך להוביל את מערכת החינוך העירונית לשיאים חינוכיים וחברתיים."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully