וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אור יהודה: ד"ר חנה אג`יאשוילי - זוכת פרס ראש הממשלה למלחינים

12.1.2022 / 9:35

ד"ר חנה אג`יאשוילי, מנהלת הקונסרבטוריון באור יהודה הפועל באמצעות `נפגשים` מרכזים קהילתיים, שהוכרזה כזוכת פרס ראש הממשלה לקומפוזיטורים (מלחינים) לשנת 2021.

מדובר בפרס יוקרתי שניתן על ידי משרד התרבות והספורט ומיועד למלחינים ישראלים היוצרים בתחומי המוסיקה האמנותית במטרה לעודד ולהעשיר את המצוינות ביצירה הישראלית.

חנה אג'יאשווילי החלה את דרכה באור יהודה כמורה לתורת המוסיקה לפני כ-20 שנה והביאה את התלמידים למצוינות בתחום בזכות הכישרון יוצא הדופן והאהבה שלה למוסיקה, כשבמהרה היא הפכה למנהלת תחום המוסיקה במשכן למוסיקה ולמחול. בשנת 2007 זכתה חנה לראשונה בפרס ראש הממשלה לקומפוזיטורים ובשנת 2017 זכתה גם בפרס אקו"ם.

ראש העיר, ליאת שוחט, בירכה את אג`יאשוילי ומציינת: "אני כל כך נרגשת לראות את חנה, שמנהלת את הקונסרבטוריון באור יהודה תחת נפגשים מצליחה לשבור עוד ועוד שיאים. היא יוצרת בחסד עליון, יוצרת ענקית אבל לא פחות חשוב - בן אדם מדהים שאהוב כל כך. חנה היקרה - את גאווה לכולנו!".

אג`יאשוילי אמרה בתגובה לזכייתה: "וואוו, זה מרגש מאוד וכבוד עצום לזכות בפרס הזה וזה בהחלט לא מובן מאליו. אני רוצה להודות לשופטים ולכל המוסיקאים המדהימים שעובדים איתי ומאמינים בי. זכיתי בימים האחרונים להרבה מאוד ברכות מהמשפחה, מהחברים לעבודה ומהקולגות שלי וזה באמת מרגש".

  • עוד באותו נושא:
  • אור יהודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully