וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופקים: תעסוקה מרחוק - "יש כאן מודל מנצח"

14.1.2022 / 10:42

שר התקשורת,יועז הנדל, ביקר השבוע באופקים. השר השתתף יחד עם מנכ"ל חברת דואר ישראל, דני גולדשטיין, ביום הדרכה לנציגי השירות של דואר ישראל, אשר מספקים מענה ללקוחות בחיבור למערכות הדואר מהבית.

בהמשך להחלטת החברה להרחיב משמעותית את מערך השירות במוקדים הטלפוניים, הוחלט לגייס עובדים לזרוע הפעילות של המוקד הטלפוני, אשר תישען כולה על חיבור מרחוק ועל מתן שירות ע"י נציגים - מהבית. הגיוס המוצלח של עשרות עובדים התאפשר בזכות תמיכה וליווי של עיריית אופקים, אשר סייעה באיתור מועמדים ובצרכים תפעוליים נוספים, מתוך אינטרס משותף למתן פתרונות תעסוקה לתושבי העיר.

המהלך הוכתר כהצלחה, ועד כה הושלמו כבר שני סבבים של גיוסים והכשרות, כאשר המודל פתוח וזמין לעובדים מרחבי הארץ.

אופקים. צילום: ישראל שם טוב, אתר רשמי
אופקים/אתר רשמי, צילום: ישראל שם טוב

יועז הנדל, שר התקשורת: "יש כאן מודל מנצח. עבודה מרחוק, תעסוקה ליישובים מרוחקים, צמצום מרחקים גיאוגרפיים, הרבה ציונות והפרחת הנגב. אני מברך את ראש עיריית אופקים איציק דנינו ומנכ"ל הדואר דני גולדשטיין על שיתוף הפעולה בהוצאת המיזם המוצלח הזה לפועל. ברכות לעיר אופקים".

איציק דנינו, ראש עיריית אופקים: "שמחנו מאוד לארח את שר התקשורת הנמרץ, אשר רואה בתחומי התקשורת אמצעי חשוב לקידום הפריפריה, ומעלה על סדר היום את קידומם של נושאים כמו הנחת סיבים אופטיים וקליטת רשתות הסלולר. מדובר במשב רוח מרענן בכל תחום התקשורת בישראל. עם חברת דואר ישראל קידמנו מודל חדשני של תעסוקה מתקדמת, אשר מאפשר מתן שירות ללקוחות הדואר מבתי התושבים עצמם בד בבד עם עשרות משרות שנפתחו באופקים. אני מודה למנכ"ל הדואר וצוותו ולשר התקשורת ואנשיו על הביקור המוצלח והפורה".

דני גולדשטיין, מנכ"ל דואר ישראל: "אנחנו פותחים את שנת 2022 לאחר שהשלמנו מהלכים נרחבים בהשקעות משמעותיות במערכי התפעול, הטכנולוגיה ושרשרת האספקה, ומעל כולם, ניצבת ההשקעה שלנו במערך שירות הלקוחות שהשלימה מהפך חסר תקדים. הרחבת מוקד השירות הטלפוני והשירותים הדיגיטליים, הביאה לירידה דרמטית בזמני ההמתנה ולעלייה בשביעות הרצון של הלקוחות שלנו, שזה הכי חשוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully