וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפתיעו בענק: אלו 15 ראשי הערים הכי אהודים בישראל

עודכן לאחרונה: 3.3.2024 / 12:23

בראש מצעד ראשי הערים המנצחים בישראל, עם אחוז התמיכה הכי גבוה, נמצא ראש עיריית נוף הגליל, רונן פלוט שזכה לתמיכה של - 98.5%. במקום השני נמצא ראש עיריית באר שבע, רוביק דנילוביץ' עם 96.6% ואחריו ניסים גוזלן מבאר יעקב עם 96%

כל ראש עיר חושב שהוא מספר אחד וכולם יצביעו רק לו. יש בישראל נבחרת מאוד מצומצמת של ראשי ערים כוכבים, כאלה שאפילו אף אחד לא מעיז להתמודד מולם וזוכים ב-90% ומעלה מקולות התושבים.

אחד הבולטים הוא רונן פלוט ראש העיר נוף הגליל עם תמיכה של 98.5% מקרב תושביו, רק אחוז וחצי הפריד בינו לבין הציון 100. פלוט נמנה את קומץ ראשי הערים שבשל אהדתם הגדולה בציבור לא עמד מולם מתמודד בבחירות לראשות ועם זאת בהליך הבחירות, ניתן היה לבחור בשני פתקים צהוב בעד וירוק נגד. פלוט כאמור זכה בצהוב בוהק.

15 ראשי הערים הכי אהודים בישראל. ללא, אתר רשמי
15 ראשי הערים הכי אהודים בישראל/אתר רשמי, ללא

צמרת ראשי ערים עם שיעורי תמיכה יוצאי דופן

רונן פלוט נוף הגליל - 98%

רוביק דנילוביץ באר שבע - 96%

ניסים גוזלן באר יעקב - 96%

רונן מרלי נהריה - 94%

ערן דורון רמת הנגב - 94%

רועי לוי נשר - 93%

אושרת גני גונן דרום השרון - 93%

אלי דוקורסקי קריית ביאליק 92%

רז קינסטליך ראשון לציון 92%

חיים ביבס מודיעין - 91%

ד'ר סמיר מחאמיד אום אל פאחם - 91%

שי חג'ג' מרחבים - 90%

רמי גרינברג פתח תקווה - 88%

רן קוניק גבעתיים - 86%

שי רוזנצוויג אלפי מנשה - 85%

משה ליאון ירושלים - 80%

איציק דנינו אופקים - 73%

ליזי דלהריצ'ה גני תקווה - 73%

ליאת שוחט אור יהודה - 70%

צביקה ברוט בת ים - 70%

בחירות מקומיות בקלפי בבית ספר נעמי שמר בתל אביב, 27 בפברואר 2024. ראובן קסטרו
בחירות מקומיות בקלפי בבית ספר נעמי שמר בתל אביב, 27 בפברואר 2024/ראובן קסטרו

ראשי הערים עם התוצאות הגבוהות בישראל

לטיף שאוקי מראמה - 98.9%, עווד פואד מזרעה 95%, שחאדה עיסאם כפר יאסיף 91%, שי ריייכנר נחל שורק 80%, מאיר צור הערבה התיכונה 77%, בני ביטון דימונה 66%, יחיאל זוהר נתיבות 71%.

דבר המנצחים

חיים ביבס: "הסתיימה מערכת בחירות שכיבדה את המתמודדים והכי חשוב כיבדה אתכם, התושבים.
אני מודה לכל אחת ואחד מכם על האמון המוחלט, על התמיכה, על החיבוק, על האמונה בדרך.
עכשיו ממשיכים לעבוד ביחד לקידום העיר האהובה שלנו"

רונן פלוט: "אני מודה מעומק הלב לכל תושבי נוף הגליל היקרים ומבטיח להמשיך ולשרת אותם בנאמנות ובאהבה. לא אנוח על זרי הדפנה. אצלי הבחירות מתחילות בבוקר שאחרי הספירה בקלפי ונמשכות עד לספירה הבאה. חמש שנים, יום יום, אני עובד קשה, לא מקבל את האמון של התושבים בי כמובן מאליו"

ניסים גוזלן: "אני מודה לתושבי באר יעקב על הצבעת האמון המוחצת כשיצאו לבחור בי לראשות העיר ברוב של מעל 97 אחוזים. גם מועמד יחיד צריך לקבל מנדט מהתושבים ואני שמח ומוקיר את העובדה שתושבי באר יעקב הביעו בי אמון לקדנציה חמישית. אני מברך את כל חברי מועצת העיר החדשים הנכנסים ומאחל להם המון הצלחה".

רונן מרלי: "אני רוצה להודות לתושבי נהריה שדווקא בימים לא פשוטים אלו יצאו להצביע והביעו אמון מחודש בי ובנבחרת המגוונת שהצגנו. הבחירה הזו מחזקת את הדרך החדשה שהתחילה בעיר שלנו כבר לפני חמש שנים ומבוססת כל כולה על האהבה לנהריה.בשנים האחרונות עשינו רבות לקידום התחומים השונים בעיר, שנמצאת בתנופת פיתוח מרשימה, יש לנו יעדים רבים גם לשנים הקרובות ואנו נמשיך לקדם את נהריה למען ילדינו והדורות הבאים בעיר"

רז קינסטליך: "מרגש אותי לראות את הבעת האמון האדירה שנתנו בי תושבות ותושבי העיר. הקדנציה הזו וחמש השנים האחרונות היו כאילו ולקוחות מסרט - ניהלתי עיר בקורונה, 4 מבצעים צבאיים ומלחמה שעוד מתנהלת וזה משמח להבין שהתושבים שלנו מעריכים את כל מה שנעשה בשגרה וחירום עבורם. נולדתי וגדלתי בעיר הזו. עבורי להיבחר ועוד עם כאלה תוצאות חד משמעיות, זה כבוד גדול ושליחות אמיתית וגם בחמש השנים הבאות אעבוד יחד עם הסיעה שלי עבור העיר האהובה הזו ותושביה."

ליאת שוחט: "אני מאושרת הבוקר לקבל את האמון מהתושבים שראו לנגד עיניהם את תנופת הפיתוח וההתחדשות של העיר שאנחנו כל כך אוהבים. יש לי הרבה מאוד תוכניות לקדנציה הקרובה, ביניהן קידום כ-20 תוכניות להתחדשות עירונית, המשך שדרוג השכונות הוותיקות, המשך הקמת שכונת נווה איילון והשלמת הקמת בית בפארק, וכמובן הקמת opark, מתחם התעסוקה והמסחר החדש שלנו. באה להמשיך לעבוד בכל הכוח".

צביקה ברוט: "התרגשתי מאד מהבעת האמון של התושבים המדהימים שלנו. זו זכות אדירה לעמוד בראשות העיר שבה נולדתי ובה גדלתי כל חיי. עבדנו קשה במשך חמש שנים כדי לוודא שאף אחד לא ישלח יותר יד לקופה הציבורית שלנו, ולעשות מהפכות בניהול התקציב, בפסטיבלים, בחינוך, בגינות ובפארקים. אני מתחייב שגם בחמש השנים הבאות נקים קואליציה רחבה שתאחד את העיר, ונפעל במקצועיות, בשקיפות ובניקיון כפיים כדי לוודא שהעיר שלנו אכן תמשיך קדימה, ולעולם לא תחזור לאחור".

שי רוזנצוויג: "מודה על הזכות לשרת את תושבי אלפי מנשה ומוקיר את הרוח הגבית יוצאת הדופן שקיבלתי, זה לא דבר מובן מאליו ואני מזכיר זאת לעצמי בכל יום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully